Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VIdeo & fotoalbum regio Gent

  5-11-2007 14:03:16
Wij trouwen in augustus en hebben een video en fotograaf gevonden in omgeving Gent. Hij vraagt 2000 euro voor zowel video als het fotoalbum. Er word van smorgens gefilm met 2 camerasn zowel bij bruid als bruidegom tot een uur na de openingsdans. We krijgen 3 dvd's met daarom een uur en 15 min een reportage en een clipje. We krijgen ook de volledige 5 uur dat gefilm werd. Voor de fotografie krijgen we een digitaal fotoalbum met een 200 foto's erin. Ook alle foto's (500-700 krijgen we op cd rom.
Wat vinden jullie van de prijs? Heeft er iemand ervaring met Bruiloft op dvd produkties? Of kennen jullie nog andere professionele video en fotografie in omgving gent?

Alvast bedankt

kim
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 481


Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik5-11-2007 16:31:50

hei Kim, is die 2000€ het totaalbedrag voor foto én film? dan vind ik dat zeker niet teveel. ons album zal 1200€ kosten maar we nemen geen vidograaf. ik heb op een trouwbeurs wel een videograaf ontmoet en die vraagt 1600€ per reportage. als je die 2 zou samentellen... Ik denk dus dat je goed zit van prijs. zeker omdat een videograaf erg veel uren in zijn werk steekt als ie goed is. veel succes nog! groetjes, karolien



kim
29-8-2008
 Meld misbruik5-11-2007 16:45:28

Die 2000 is inderdaad het totaalbedrag voor zowel foto als film. Daar zit een digitaal fotoalbum bij met 200 fotos, de andee fotoskrijgen we ook allemaal op dvd. Er zal dus een fotograaf aanwezig zijn en 2 cameramannen. Er word een clip gemaakt en een reportage van iets meer dan en uur. Ook de volledige opnames krijgen we op dvd. Hij zei dat de montage een 28 tal uren in beslag nam.

Groetjes
Kim



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik5-11-2007 21:49:24

Hey Kim!

Jo heeft ook onze dag gefilmd. We wachten nu nog eventjes op het resultaat, maar wij vinden dat hij zijn werk op de dag zelf schitterend heeft gedaan. Hij is heel professioneel, vriendelijk in de omgang en je merkt er bijna niets van als hij aan het filmen is!

Veerle
29/09/2007



kim
29-8-2008
 Meld misbruik5-11-2007 21:53:08

Hey,

Je reactie heeft me nog meerovertuigd :p
Toen we bij hem gingen voor een gesprek had ik eigenlijk al direct een goed gevoel. Heel vriendelijke man en goed ontvangen. De video's en het album dat hij getoond had zagen er ook heel goed uit. Ik wou natuurlijk niet te overhaast te werkgaan en toch nog eens uitkijken naar andere mogelijkheden maar ik ga toch bij mijn eerste keuze blijven denk ik.

Groetjes
Kim



Liesbeth

 Meld misbruik27-3-2008 21:05:39

Dag Kim,

Wij hebben ons huwelijk laten filmen door een firma uit Sint-Amandsberg. Wij zijn er super tevreden van.
Kijk zelf maar eens op hun web-site:
www.dbpictures.be
Groeten en succes,
Liesbeth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info