Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

parochiezaal huren

4-11-2007 19:33:08
Hoi iedereen, wie van jullie weet iets meer over het huren van een parochiezaal en daar dan je feest te geven? Welke zalen in de regio noord antwerpen zijn goed, aan welk prijskaartje mag ik mij ongeveer verwachten, enz... Hopelijk kunnen jullie een beetje helpen!

Chris
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 425

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik5-11-2007 8:33:47

Hey,

Wij doen ons feest ook in een parochiezaal (die van westmalle) en wij betalen daar 150 euro huur voor, drank kost ons 9 euro per persoon.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Emmy
4-4-2008
 Meld misbruik5-11-2007 11:40:17

Hoi Chris,

mijn nicht baat een café uit, dat naast een feestzaal gelegen is (Turnhout). Kostprijs is 200 euro. Er is geen traiteur aan verbonden, dus daar heb je vrije keuze in (er zijn er veel goeie in en in de buurt van Turnhout). Ik denk dat de prijs van de drank de aankoopprijs bij een brouwer is.

Meer info nodig? Stuur me gerust een mailtje: verschurenemmy@yahoo.com

Emmy

Marianne

Meld misbruik5-11-2007 19:31:38

wij hebben dit ook in een PC gedaan maar namen de catering erbij. Dit koste 6300 voor 107 personen, alles in behalve bruidstaart, ook de DJ

Jill
24-5-2008
 Meld misbruik29-11-2007 16:03:57

wij hebben ook een parochiezaal. traiter was vrij te kiezen en dj ook. wij moeten juist de huur van de zaal betalen en hetgeen wat er gedronken is

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...