Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-Yves Aalst

3-11-2007 10:56:41
hallo, heeft er iemand ervaring met Pieree-Yves winkel in Aalst? Vriendelijkheid , prijs klasse.....Zijn de pasbeurten gratis?
thanks!!

marie
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 270

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik3-11-2007 17:12:08

Hallo

Ik heb mijn kleedje enkele weken geleden gekocht bij Pierre-Yves in Aalst.
Ze waren vriendelijk en geduldig, en ik mocht alle kleedjes passen die ik maar wilde. Was er echt zeer tevreden van. Je moet enkel een afspraak maken als je eens wilt gaan passen, want het is er meestal druk, en dan ben je zeker dat ze wat tijd voor jou gereserveerd hebben. Ik ben een kleine 2 uurtjes binnen geweest.
Je hebt er een zeer grote keuze van verschillende merken! Dus alle prijsklassen zijn een beetje aanwezig!

Groetjes

Lieselot

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik3-11-2007 18:41:59

Hey,

Ik ben 2 weken geleden ook bij Pierre-Yves geweest en heb er mijn droomjurk gevonden. Ik had op voorhand een afspraak gemaakt (ben op een vrijdagmorgen geweest) en ik ben er echt tevreden over.
- Je moet geen pasgeld betalen
- Je zegt welke prijsklasse je wilt en ze houden zich daaraan
- Ze zeggen telkens onmiddellijk de prijs
- Zijn eerlijk met wat je staat en wat niet
- Retouches kosten steeds 60€
- Vriendelijk

Groetjes, Katrien

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik6-11-2007 11:59:25

Hallo,

kan Pierre Yves ook zeker aanraden!!
Heel professioneel, zéér duidelijk over de prijzen, veel keuze (ook voor suitekledij), ...
Ik heb het daar gevonden in de collectie van Pronovias.

Succes!
Angela
21/06/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...