Terug naar overzicht
HalloIk heb mijn kleedje enkele weken geleden gekocht bij Pierre-Yves in Aalst.Ze waren vriendelijk en geduldig, en ik mocht alle kleedjes passen die ik maar wilde. Was er echt zeer tevreden van. Je moet enkel een afspraak maken als je eens wilt gaan passen, want het is er meestal druk, en dan ben je zeker dat ze wat tijd voor jou gereserveerd hebben. Ik ben een kleine 2 uurtjes binnen geweest.Je hebt er een zeer grote keuze van verschillende merken! Dus alle prijsklassen zijn een beetje aanwezig!GroetjesLieselot
Hey,Ik ben 2 weken geleden ook bij Pierre-Yves geweest en heb er mijn droomjurk gevonden. Ik had op voorhand een afspraak gemaakt (ben op een vrijdagmorgen geweest) en ik ben er echt tevreden over.- Je moet geen pasgeld betalen- Je zegt welke prijsklasse je wilt en ze houden zich daaraan- Ze zeggen telkens onmiddellijk de prijs- Zijn eerlijk met wat je staat en wat niet- Retouches kosten steeds 60€- VriendelijkGroetjes, Katrien
Hallo,kan Pierre Yves ook zeker aanraden!!Heel professioneel, zéér duidelijk over de prijzen, veel keuze (ook voor suitekledij), ...Ik heb het daar gevonden in de collectie van Pronovias.Succes!Angela21/06/2008