Terug naar overzicht
heel mooie kleedjes, heb ze ook aangehad want was er echt verleifd op , tot ik het aanhad...eigenlijk moet je er vrij magere armen voor hebben en een lange nek . ik was echt precies een gestompt vierkantje in dat kleed.heb uitendelijk voor het kleed sun gekozen van marylise (collectie 2007 maar was er zo verliefd op)
prijs is tussen de 1100 en 1600€ denk ikvan mij wan 1450€
Dit zijn hele mooie kleedjes. Ik heb zelf een kleedje van marylise namelijk uit de collectie Elegance rediscovered model Sydney. De prijs hiervan is +/- 1150 Euro. Veel succes.
Ik heb vanmiddag de Simba gepast (en eigenlijk al halvelings gekozen, hihi). Deze kwam op 1.199 EUR. Viel heel goed mee, je hoeft er bijvoorbeeld geen hoepel bij te kopen want die zit in het kleed verwerkt. Hetzelfde bijna voor een BH. Alleen van de juwelen verschrok ik mij een hoedje! 225 EUR voor bijpassende halsketting, armband en oorbellen.
Hallo,Ik zal op 12/07/2008 de Cara dragen. Deze kost 1185 EUR. Een hoepel kan je hierbij beter wel nemen. Deze kan ik echter lenen van een vriendin. Succes. Heidi
HoiMijn kleed van Marylise (ruth) kost in totaal juist 1500 euro...Groetjes,www.nielsenevelyn.be