TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Siska
5-7-2008
|
2-11-2007 11:25:37
Hallo,
Wij trouwen dan ook. Wij hebben een zaal, een kerk, een dj, een fotograaf en nu begin ik te zoeken achter een trouwkleed. Waar trouwen jullie? Wij in Gent.
Groetjes en veel succes verder!
Siska
|
|
Inge
5-7-2008
|
2-11-2007 11:26:59
Hoi Lieselot.
Wij trouwen ook op 5 juli volgend jaar! In Merksplas (Noorderkempen), waar jullie? Wat wij al hebben vastliggen: zaal, kerk, gemeentehuis, vervoer, fotograaf, videograaf, vriesdrogen van boeket, Wat dringend moet worden geregeld: DJ (taak van mijn toekomstig ventje) Ik ben ook bezig met het misboejke, omdat ik daar nu tijd voor heb. Ik heb namelijk juist mijn amandelen laten trekken en tot veel meer dan af en toe achter de pc kruipen en wat teksten lezen kom ik niet toe de laatste dagen. We zijn al 1 keertje voor een jurk gaan zien, maar toen heb ik niet echt mijn zin gevonden. Binnenkort gaan we nog eens op zoek. Op 25 november heb ik nog eens een "vergadering" met mijn 2 schaten van ceremoniemmesters, mijn hartvriendinnen die de taak meer dan serieus ter harte nemen. Dus dan zal ik nog eens goed bekijken wat er allemaal nog te doen valt en waneer dat klaar moet zijn. Waar zijn jullie van plan op huwlijksreis te gaan? Zou ik daar nu al eens achter gaan horen bij het reisbureau?
Wat heb jij alllemaal al gedaan? Zie ik dingen over het hoofd?
In ieder veel succes en vooral heel veel plezier met het voorbereiden!
Groetjes,
Inge 05/07/2008
|
|
Inge
5-7-2008
|
2-11-2007 11:27:05
Hoi Lieselot.
Wij trouwen ook op 5 juli volgend jaar! In Merksplas (Noorderkempen), waar jullie? Wat wij al hebben vastliggen: zaal, kerk, gemeentehuis, vervoer, fotograaf, videograaf, vriesdrogen van boeket, Wat dringend moet worden geregeld: DJ (taak van mijn toekomstig ventje) Ik ben ook bezig met het misboejke, omdat ik daar nu tijd voor heb. Ik heb namelijk juist mijn amandelen laten trekken en tot veel meer dan af en toe achter de pc kruipen en wat teksten lezen kom ik niet toe de laatste dagen. We zijn al 1 keertje voor een jurk gaan zien, maar toen heb ik niet echt mijn zin gevonden. Binnenkort gaan we nog eens op zoek. Op 25 november heb ik nog eens een "vergadering" met mijn 2 schaten van ceremoniemmesters, mijn hartvriendinnen die de taak meer dan serieus ter harte nemen. Dus dan zal ik nog eens goed bekijken wat er allemaal nog te doen valt en waneer dat klaar moet zijn. Waar zijn jullie van plan op huwlijksreis te gaan? Zou ik daar nu al eens achter gaan horen bij het reisbureau?
Wat heb jij alllemaal al gedaan? Zie ik dingen over het hoofd?
In ieder veel succes en vooral heel veel plezier met het voorbereiden!
Groetjes,
Inge 05/07/2008
|
|
Sandra
25-7-2008
|
2-11-2007 11:28:08
wij trouwen einde juli 2008. Zijn al geregeld: kerk en gemeentehuis, zaal, fotograaf, ceremoniemeester, dj en het vervoer. Deze maand ga ik op zoek naar mijn trouwjurk.
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
2-11-2007 11:36:23
Wij trouwen in Kluisbergen (Ruien) en ons feest is in de Sint-Hubert in Ronse. Bij ons zijn dus de feestzaal, fotograaf, kerk, gemeentehuis, DJ, ceremoniemeester en wagens al geregeld. Mijn bloemist vroeg om een afspraak te maken rond april om alles te kiezen, dus dat volgt nog. Mijn trouwkleedje heb ik 3 weken geleden gekozen.. En mijn kerkboekje heb ik al gemaakt (daarmee bedoel ik enkel de tekst op pc gezet).
Lieselot
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
2-11-2007 11:40:08
Aan Inge:
Jou vriendinnen nemen de taak als "ceremoniemeester" op zich? Zo leuk. Huwelijksreis zijn we aan het kijken, we zijn net achter reisboeken gegaan naar 't reisbureau. De nieuwe boeken komen uit in december, januari. Maar opgelet, vroegboekkortingen gelden als je boekt voor februari ongeveer! Dus moet je er toch snel bij zijn als je van die kortingen wilt profiteren. Wij dachten aan Cyprus, Madeira of Malta.. Zo een verwenhotelletje zie ik wel zitten. Zeker geen "massahotel".
Hoe gaat het met je keel nu?! Mijn amandelen zijn vorige jaar ook uitgenomen en heb daar toen ook serieus van afgezien..
Als ik je kan helpen met je misboekje, laat je maar je emailadres eens achter!
Groetjes
Lieselot
|
|
Kim
7-5-2013
|
2-11-2007 14:54:34
Wij trouwen ook die dag! Ik heb al geregeld: kerk, misboekje, dj, fotograaf, zaal, trouwkleed, bedankjes, getuigen, bruidskindjes, ceremoniemeester, vervoer en waarschijnlijk zie ik nog enkele dingen over het hoofd :p
Maar we zitten middenin een verbouwing en gaan nog eens verhuizen ook na nieuwjaar dus het wordt dan te druk om nog héél véél te regelen...
Succes!
|
|
Céline
|
2-11-2007 16:53:22
Hallo Lieselot en co,
wij trouwen op 4 juli! Wij hebben al geregeld: feestzaal (Cortina Wevelgem), fotograaf, videoman,ceremoniemeester, DJ, kerk,vervoer en gemeentehuis. Oh ja en mijn trouwkleed heb ik ook al. Het misboekje is ook al helemaal af. Iedereen lacht mij uit dat ik zo snel ben maar nu over twee weken begin ik voltijds te werken en dan heb ik veel minder tijd. Ik zit wel nog met veel vragen: - Ik zou graag een voile hebben , maar past dit met een trouwjurk rond de hals? - Laten jullie de misboekjes drukken? Zo neen, hoe moet je dat maken in word?? - Geven jullie een geschenk aan de getuigen, zo ja , wanneer? - Geven jullie een geschenk aan de bruidskindjes? - Weet er iemand originele ideetjes om de ringen op te leggen?
Succes allemaal met de voorbereiding en alvast bedankt voor de antwoorden.
|
|
Céline
|
2-11-2007 16:54:02
Oh ja, hier ik nog eens, je mag me altijd mailen op: c_lientje83@hotmail.com
|
|
Liesbeth
5-7-2008
|
2-11-2007 19:23:09
Leuk! Wij trouwen ook op 5 juli. Maar ons misboekje is nog niet af, hoor. Een beetje paniek. Maar m'n ventje zegt me dat het goed komt. Bij ons liggen enkel de lang-op-voorhand-dingen vast: zaal, vervoer, fotograaf, ceremoniemeester, gemeentehuis, kerk, priester, DJ, getuigen. Voor de rest hebben we een map en een doos om leuke ideetjes in te verzamelen (decoratie, muziek, teksten, kapsels, alles gewoon).
Veel plezier, Lies.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|