Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  2-11-2007 10:35:02
hallokes,

wij touwen volgend jaar 26/07/2008 en zouden graag op huwelijksreis gaan naar een exotisch land (bali, malediven,.... )welke landen zijn goed om in de zomer op reis te gaan en hoeveel kost zo een huwelijksreis ongeveer?

alvast bedankt

Kim
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 478


Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik2-11-2007 10:42:08

bali is qua periode ideaal, in Indonesië is het dan winter: dit betekent de droge periode en temperaturen rond 25 a 30graden. Bali is mooi als je van cultuur houdt: veel tempels en zo. Uiteraard ook mogelijk zon, zee, strand. Wij zijn er vorige zomer in juli geweest. kostprijs hangt af van wat je wil: rondreis of niet,... even informeren bij een reisbureau



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik2-11-2007 10:43:29

o en nog een kleinigheidje: ik zie dat jullie 1dag na ons gaan trouwen!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik2-11-2007 10:47:01

Hallo!

Een huwelijksreis uitkiezen is niet gemakkelijk he. Wij zijn momenteel ook in allerlei boeken aan het kijken..

De Malediven ziet er super uit om naartoe te gaan. De temperatuurverschillen zijn daar niet groot in de zomer tov de winter omdat dit gebied dicht bij de evenaar ligt.
Wel heb je daar 2 keer in 't jaar een regenseizoen afhankelijk van waar je zit.. En het is natuurlijk ook een dure reis he.
Naar 't schijnt is Sri Lanka ook zeer goed. Maar, daar zit je dan ook in het regenseizoen..
Veel succes nog bij het zoeken!

Bij ons wordt het waarschijnlijk een van deze: Cyprus, Malta, Rhodos, Corsica of Madeira.

Groetjes



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik2-11-2007 11:14:57

Hoi
ik en mijn vriend gaan op huwelijksreis naar bali naar de royal pita maha en betalen voor 10 dagen zo'n 2500 euro de man
Maar er zijn er goedkopere ook hoor maar is echt mooi complex. Voor deze periode is het wel nog even wachten om te boeken (werk in reisburo)
groetjes



katleen
2-8-2008
 Meld misbruik3-11-2007 9:53:47

Hallo, dit is wel heel toevallig. Wij trouwen ook 26juli2008 en waren aan het denken om naar bali op huwelijksreis te gaan. Mijn ouders zijn daar al geweest en vinden dit echt het prachtigste land, zo gastvrij en veel te zien! Dus wij gaan zeker naar daar, misschien komen we elkaar wel tegen!!! groetjes katleen



carolien
26-7-2008
 Meld misbruik3-11-2007 12:56:09

hey,

Ook wij trouwen op 26 juli, maar we hebben beslist om pas in september op huwelijksreis te gaan omdat de prijzen dan tot 400 euro de man kunnen schelen.. wij gaan naar mexico..
succes nog



Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik4-11-2007 21:55:00

Hallo,

wij trouwen enkele weken later, en zijn ook in de richting van de Malediven aan het denken.
Prijzen voor 1 week 2 personen gaat in juli-augustus rond de 4.000 Euro liggen, voor 2 weken tegen de 6.000 Euro. Dan hebben we het over standaardkamers, want op de Malediven kun je even makkelijk voor een kamer van 10.000 Euro voor 2 weken gaan. Dit is trouwens hoogseizoen, maar het prijsverschil met 1 maand erna is miniem (enkele percenten).

Niet goedkoop, maar het lijkt me inderdaad een prachtige locatie...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk



Patricia

 Meld misbruik5-11-2007 13:48:28

Mijn droom was altijd Mauritius. Maar toen we prijzen gingen kijken vonden we het toch wel duur, voor een eiland waar op zich niet ontzettend veel te zien is.
Dan gingen we kijken naar een rondreisje met een paar dagen strandvakantie, bvb Sri Lanka en dan naar de Malediven.
Uiteindelijk is de prijs daarvan wel te vergelijken.

Omdat je in Mauritius wel veel kortingen krijgt komt een reis naar daar dan toch goedkoper uit.

Dus wij zouden daar dan wel voor kiezen. We laten ons dan eens in ons leven superverwennen op reis, wat we anders nooit doen.

Maar dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken ;-)

Patricia
01/08/2008



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-11-2007 16:08:41

Wij trouwen 06/09 en zijn in gedachten ook al de hele wereld rondgereisd ;-)
Ik werk zelf in een reisbureau dus weet heel goed waar het dan regenseizoen is. Malediven was een optie maar het is niet de ideale periode en we wouden geen grote budgetten uitgeven om daar in hetzij de regen, hetzij de bewloking te zitten (want witte stranden die niet in de zon liggen zijn grauw en dus allesbehalve idyllisch).
We hebben nu voor Bali gekozen. Ik heb de vluchten al vastgelegd (kan je vanaf 11 maand op voorhand). Voor de hotels en de excursies heb ik lokale agent waarmee wij ginder samenwerken gecontacteerd en ik heb vandaag een voorstel ontvangen. Luxe hotels en een prachtig uitgewerkt (privé begeleid) programma voor echt geen geld. Prijs / kwaliteit gezien dan wel hé. Maar ik ben zeker dat je voor diezelfde comfortklasse dubbel zoveel betaalt op de Malediven.
Succes nog!

Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums