Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

triest, geen trouw

  1-11-2007 15:04:34
hallo

Ik wil efkes mijn verdriet kwijt.

mijn trouwavontuur mag ik in de kast stoppen. Vorige week heeft mijn vriend het uit gemaakt. Mijn wereld stortte in. We gingen normaal volgend jaar in mei trouwen en bouwen. En nu, niets meer...

Hij heeft mij verteld dat hij denkt dat hij misschien wel homo is. Twee jaar geleden had hij mij hierover ook keer gesproken omdat hij met zichzelf in de knoop zat. We hebben er open over gepraat maar nooit het idee gehad om het uit te maken. Hij zag mij graag, samen waren we sterk. En onze relatie ging goed, nooit echt ruzie ofzo gemaakt.
Dit jaar in juli heeft mij zelf ten huwelijk gevraagd en op 2 oktober (we waren 3 jaar samen) heeft hij zelf nog op zijn knieen gezeten en mij mijn verlovingsring gegeven.
twee weken later zijn we uit elkaar.
Ik weet met mijzelf geen blijf. Zo onverwachts, niets van gemerkt. Hij zei zelf nog de dag voor hij het uitmaakte dat ik moest laten weten aan de feestzaal dat de dj eens ging gaan kijken naar de zaal. Ik stomme kip, heb dat nog gedaan.

Ik wens dit gevoel mijn ergste vijand niet toe. Je leeft zo na die dag toe van je trouw, je droomt er over. Ik heb mijn trouwjurk al besteld en moet het volgens de verkoopster volledig betalen. En voor wat, voor een trouwjurk dat ik nooit zal dragen...


els

Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 986


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik1-11-2007 15:18:30

hey els, veel sterkte

je moet je echt triest voelen nu.
maar steun jezelf met de troost, beter voor dan na de trouw en mss kan je als je grootste verdriet reeds bekoeld is met hem afspraken maken ivm de verdeling van de gemaakte kosten.

heel veel sterkte meid!



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik1-11-2007 16:59:42

Dag Els,

Wat erg voor jou! Maar laat je hoofd niet hangen. Magere troost, maar het is beter nu dan na de trouw!!!! Het moet énorm erg zijn voor je. Ik voel met je mee en wens je heel veel sterkte toe!



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik1-11-2007 17:01:03

Hey Els,

Dat moet wel hard aankomen. Probeer er nog wat over te praten met hem, zodat je alles beter begrijpt, dat helpt om het te verwerken.
Ivm je jurk, misschien kan je hem nog voor een mooie prijs van de hand doen. Er zijn genoeg meisjes op zoek naar een tweedehands jurk en aangezien hij nog niet is versteld, maakt dat het makkelijker.

Hou je taai meid!



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik1-11-2007 18:14:44

Hey, je bent helemaal geen stomme kip!
Veel moed!

Groetjes!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-11-2007 19:15:39

Meisje,

het moet enorm erg zijn voor jou..
Ik hoop dat je de moed niet verliest en de draad (met tijd) terug kan opnemen in je leven.

Veel sterkte

Lieselot



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik1-11-2007 19:24:56

Els, wat erg voor je meid; je zult je wel voelen alsof de wereld onder je voeten is weggevallen. Hopelijk biedt de steun van allen op deze site jou een beetje troost en kan je terecht bij vrienden en familie...



bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik1-11-2007 20:32:25

Hoe durft hij, je zo laten vallen?
Blijkbaar is hij jou niet waard.
Geloof me, na regen komt zonneschijn!



LIEN
5-7-2008
 Meld misbruik1-11-2007 21:04:53

Hallo

ik wens je veel sterkte toe maar blijf erin geloven dat alles terug goed komt!
Laat alles op zijn gemak bezinken en geef jezelf zeker geen schuldgevoelens want dat is helemaal niet nodig!!
Wat betreft dat trouwkleed denk ik niet dat ze je nu al mogen verplichten om het volledig te betalen want ik denk niet dat ze het niet meer zullen verkopen gezien de trouw maar volgend jaar is.
Wat ze je wel mogen aanrekenen is eventueel een voorschot!
Je zal waarschijnlijk de moed niet hebben om je te verdedigen maar ga eventueel met iemand die je heel nauw aan het hart ligt om de zaak in de winkel te bespreken en je zal zien wat ze voor je kunnen doen!!

Heel veel sterkte!!!
Lien



Hilde
16-8-2008
 Meld misbruik1-11-2007 21:45:04

Meid toch, dit is de nachtmerrie van elk meisje dat op trouwen staat! Ik wens je heel veel sterkte toe!!!

Weet dat je jezelf absoluut niks te verwijten hebt. Probeer stap voor stap je leven terug op te nemen, je gaat als een sterker persoon uit deze immens zware periode komen, daar ben ik zeker van! Je kan het, blijf volhouden!

Denk maar "niks gebeurt voor niks", wie weet kom je binnen een jaar een andere persoon tegen die jouw leven weer mooi maakt, zodat je achteraf denkt "misschien moest het zo lopen".. Ik besef dat dat je nu absoluut niks zegt, maar beetje bij beetje ga je terug van het leven genieten.

Veel geluk!
Hilde



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik2-11-2007 3:06:37

Hey Els, Oh my god, dit vind ik écht vreselijk voor jou, echt waar, ik leef met je mee. Jeezes, wat een nachtmerrie. Ik kreeg er zowaar tranen van in mijn ogen. Denk dat we ons allemaal wel kunnen inbeelde wat het moet zijn als je trouw door een onverwachtse breuk wordt afgelast. Ik denk dat er weinig woorden jou kunnen troosten op dit moment. Toch wens ik je heel veel moed en ik hoop dat je wat steun hebt en vrienden en familie, want dat is héél belangrijk! Ivm je jurk: ik zou dat niet zo laten! Ik zou de strijd aangaan en van mijn oren maken in die winkel. Als je wint, zal het je nog een goed gevoel geven ook. Knuffels, Marie



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik2-11-2007 8:38:19

Veel sterkte in ieder geval. Is altijd een enorme klap die je te verwerken krijgt.

Sterkte


Dany&Daisy



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik2-11-2007 9:34:31

Hey Els, ik voel heel erg met je mee. Kan begrijpen dat je nu door een heel moeilijke periode gaat!
Maar als je vriend homo is, kan je toch nooit gelukkig worden samen. Mocht hij dit pas na een paar jaar huwelijk opbiechten, dan zou je je nog véél meer bedrogen voelen. Je mag jezelf niets verwijten, maar hem ook niet want hij heeft niet voor zijn geaardheid gekozen en het zal voor hem ook niet makkelijk geweest zijn om het huwelijk af te blazen.
Ik wens je veel sterkte en ben er zeker van - zoals Hilde zegt - als jij binnen een paar jaar of misschien zelf heel snel iemand anders leert kennen met oprechte gevoels voor jou, zal je blij zijn dat het zo gelopen is.
Soms moeten mensen héél veel pijn verdragen om te beseffen dat kleine dingen je ook gelukkig maken. Dat heb ik zelf ervaren.
Veel moed en ik duim dat het in orde komt met je trouwkleed!

Katleen



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik2-11-2007 10:44:16

Hey Els,
dat is werkelijk een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik heb iets meegemaakt dat erg soortgelijk is met mijn "verloofde" drie jaar geleden. Ik kan alleen maar zeggen dat de komende maanden voor jou waarschijnlijk geen prettige tijd zullen worden. Het goede nieuws is wel dat alles voorbij gaat. Ik dacht in het begin dat ik het nooit te boven zou komen, maar ik heb mogen ervaren dat de tijd alle wonden heelt. Ook al is het niet in twee dagen... Van mij is het nu drie jaar geleden dat de breuk er was, en kijk, ondertussen ben ik een gelukkig getrouwde vrouw. Ik zou het drie jaar geleden nooit geloofd hebben.
Ik wens je alvast veel moed en sterkte. Mocht je hier verder over willen praten, laat dan een emailadres achter, dan wil ik wel contact met je opnemen.
Ilse



Valerie
13-6-2008
 Meld misbruik2-11-2007 10:54:21

Hey, dag Els. Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je dit moet meemaken. Ik weet perfect hoe je je voelt. Heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alles was geregeld voor het huwelijk en heb ook alles moeten afzeggen. Je zal het een tijdje enorm moeilijk hebben, maar je moet onthouden dat alles gebeurt met reden. Ik dacht ook dat mijn leven voorbij was. Dat ik nooit meer gelukkig kon zijn. Het is nu pas twee jaar geleden en ondertussen ben ik gelukkig verloofd en volgend jaar in juni trouw ik met de prachtigste man van de wereld. Ergens is er iemand voor je die 10x beter bij je past en ooit kom je hem tegen en zal je gelukkig zijn. Ik denk aan je en hopelijk heb je iemand waar je je kan aan optrekken. Als je wil mag je me altijd mailen om eens te praten of gewoon omdat het even moet. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Dikke knuffel,
Valerie
vanhoecke_valerie@hotmail.com



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik2-11-2007 11:17:35

Dag Els,
Ik wens je heeel veel sterkte!! Geef de moed niet op want op n dag kom ook jij je droomman tegen!!
Dikke knuffels!



Inge
5-7-2008
 Meld misbruik2-11-2007 11:39:04

Hey Els,

Dat lijkt me echt héél erg en ik kan goed geloven dat je er helemaal kapot van bent. Je moet je zeker niet schuldig of dom voelen, want als je iemand graag ziet en alles gaat goed, denk je natuurlijk niet dat er plots zoiets op je af komt. Hopelijk heb je veel vrienden en familie die je steunen en waar je kan uithuilen. En op een dag kom je wel iemand tegen die jou voor altijd gelukkig maakt! Heel veel sterkte toegewenst!

Inge.



karen
4-10-2008
 Meld misbruik3-11-2007 15:04:52

Hey Els,
Ik werd stil van je berichtje. Jammer dat het zo gelopen is. Ik wens je veel sterkte toe. Hopelijk heb je familie en vrienden die je goed opvangen.
Ik ken je wel niet maar toch een dikke knuffel, Karen



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik4-11-2007 12:27:29

Els,

verwijt jezelf zeker niets en weet dat het niet aan jou ligt. Als hij homo is, kan je daar niets aan veranderen... Tis wel echt erg dat hij je dan eerst vraagt en dan zo dumpt, wat een wezel! Veel succes & moed toegewenst!

Cathy



Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik4-11-2007 21:27:18

Hey Els,

Ik wens je heel veel sterkte toe in deze zware dagen. Op een dag kom je wel de ware tegen, geloof mij ik heb hem ook gevonden. Je mag jezelf niks verwijten!! En als het een troost mag zijn je zal hier tien keer sterker uitkomen. Verwerk het op uw manier en trek u op aan uw omgeving.

Heel veel sterkte

Groetjes Sofie



Patricia

 Meld misbruik5-11-2007 13:53:41

Els ik kan het niet geloven wat ik hier lees, maar toch is het waar.

Ik wens je heel veel sterkte om deze moeilijke periode door te komen.
Ik lees hier nog verhalen van vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en die zijn nu toch heel gelukkig. Dus houd moed hiermee en blijf praten erover met wie het ook wil horen.

Ooit komt een dag dat je zult weten waarom dit moest gebeuren.

Veel sterkte
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...