Terug naar overzicht
die van selmark zijn zeer goed en stevig, zelf voor een zwaardere boezem
Vraag het misschien best eens in de winkel waar je je kleed koopt, maar vaak wordt ipv een beha zonder bandjes een korsetje gedragen eronder, dat zakt minder af. Ik heb er een goedkope uit de Etam en die zakt idd minder af dan een beha zonder bandjes. Hij zit wel niet super, dus wees wat kritisch als je een koopt. En houd er rekening dat het wel handig als je hem alleen kan aandoen (als ik mijn korsetje alleen aandoe kost dat mij echt 5 minuten tegen dat ik het goed aanheb).
Hallo,Ik had een bustier-BH (dus BH zonder bandjes maar zoeen die op je heupen rust) van Poirier en die is niet afgezakt:-)! Best raad vragen in de bruidswinkel!GroetjesCaroline
Ikzelf had mijn bruidslingerie van Selmark, ook zonder bandjes en dit was zeer goed, geen last van gehad!Heb wel een kleine boezem...maar volgens mij blijven deze wel goed op. Had het op voorhand wel al eens een dagje uitgetest :).Veel succes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Als je voor een korsetje gaat, draag het dan zeker eens een hele dag als ge veel rondloopt en vanalles doet. Ik had een korsetje en die baleinen hadden voor blauwe plekken op mijn heupen gezorgd, zeer pijnlijk. Een ander korsetje kan ik dan weer de hele dag dragen, dus het hangt af van waar het komt!Succes
ik had ook een strapless model jurk en een lingeriebustier eronder. Afzakken deed dat niet maar tegen de avond kreeg ik het wel wat benauwd. Ik heb het dan gewisseld voor een gewone strapless bh en die zat ook goed, zakte niet af
ik heb normaal gezien een grove hekel aan strapless bh's en bustiers en toestanden. Met mijn trouw had ik dus ook wat schrik. ik heb uiteindelijk een strapless bh gekocht van SELLMARK en deze was geweldig! je voelt hem gewoon niet zitten, hij zakt helemaal niet af, is heel stevig en is ook nog mooi ook! gewoon in de lingerie winkel naar dit merk vragen zou ik zeggen! ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik ook wel gewoon een B of C cup heb dus dat speelt natuurlijk ook wel rol denk ik.