Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke lingerie

1-11-2007 14:21:18
hallo bruidjes
ik hou zeer veel van zogenaamde strapless jurken of halterjurken of jurken met een zeer lage ruguitsnijding, maar welke lingerie draag je onder zoiets? ik heb wat schrik van een bustier (de gewone bh zonder bandjes) omdat ik daar slechte ervaring mee heb: zakt steeds naar beneden! stel je voor dat dit op je trouwdag gebeurt! ik vraag me af wat al die bruidjes dan dragen, want dit model jurk is toch zeer courant. tips?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 396

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik1-11-2007 15:07:48

die van selmark zijn zeer goed en stevig, zelf voor een zwaardere boezem

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik1-11-2007 15:51:10

Vraag het misschien best eens in de winkel waar je je kleed koopt, maar vaak wordt ipv een beha zonder bandjes een korsetje gedragen eronder, dat zakt minder af. Ik heb er een goedkope uit de Etam en die zakt idd minder af dan een beha zonder bandjes. Hij zit wel niet super, dus wees wat kritisch als je een koopt. En houd er rekening dat het wel handig als je hem alleen kan aandoen (als ik mijn korsetje alleen aandoe kost dat mij echt 5 minuten tegen dat ik het goed aanheb).

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik1-11-2007 18:10:00

Hallo,
Ik had een bustier-BH (dus BH zonder bandjes maar zoeen die op je heupen rust) van Poirier en die is niet afgezakt:-)! Best raad vragen in de bruidswinkel!
Groetjes
Caroline

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-11-2007 15:27:35

Ikzelf had mijn bruidslingerie van Selmark, ook zonder bandjes en dit was zeer goed, geen last van gehad!
Heb wel een kleine boezem...maar volgens mij blijven deze wel goed op. Had het op voorhand wel al eens een dagje uitgetest :).

Veel succes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik4-11-2007 12:30:07

Als je voor een korsetje gaat, draag het dan zeker eens een hele dag als ge veel rondloopt en vanalles doet. Ik had een korsetje en die baleinen hadden voor blauwe plekken op mijn heupen gezorgd, zeer pijnlijk. Een ander korsetje kan ik dan weer de hele dag dragen, dus het hangt af van waar het komt!

Succes

Marianne

Meld misbruik4-11-2007 13:43:20

ik had ook een strapless model jurk en een lingeriebustier eronder. Afzakken deed dat niet maar tegen de avond kreeg ik het wel wat benauwd. Ik heb het dan gewisseld voor een gewone strapless bh en die zat ook goed, zakte niet af

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik5-11-2007 11:25:35

ik heb normaal gezien een grove hekel aan strapless bh's en bustiers en toestanden. Met mijn trouw had ik dus ook wat schrik. ik heb uiteindelijk een strapless bh gekocht van SELLMARK en deze was geweldig! je voelt hem gewoon niet zitten, hij zakt helemaal niet af, is heel stevig en is ook nog mooi ook! gewoon in de lingerie winkel naar dit merk vragen zou ik zeggen! ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik ook wel gewoon een B of C cup heb dus dat speelt natuurlijk ook wel rol denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...