Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

scarpellini oostende

1-11-2007 14:09:48
heeft iemand ervaring met scarpellini te oostende?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 302

Natacha B

Meld misbruik2-11-2007 11:27:13

Jep, wij zijn er vorige vrijdag naar toe geweest en ze zijn er heel vriendelijk. Niet opdringerig.
Ik ben nu zelf iemand die voor één dag zeker niet meer dan 1000 euro wil neertellen en ze hebben mij daar niet scheef voor bekeken. Ze is meteen beginnen zoeken naar iets wat bij mij en mijn budget paste (en luisterde naar wat ik ervan vond) en ik heb enkele kleedjes gepast en ik ben er toch buitengestapt met iets heel moois, dat mijn mama ook zeer mooi vond en waarvan ik weet dat Brecht het ook zéér knap zal vinden. Ik heb er natuurlijk iets meer voor betaald dan ik mss in eerste instantie in gedachten had, maar voor iets uit de bruidscollectie toch in zo'n winkel ben ik er met mijn bijna 800 euro mooi vanaf gekomen hé. Ze heeft mij alleszins ruimte genoeg gelaten om er over na te denken en is niet beginnen pushen.
De verkoopster smeerde mij ook geen schoenen of juwelen aan. Ze vroeg toevallig waar ik werkte en toen ik zei in een kledingzaak zei ze zelf meteen dat ik eventueel daar dan wel accessoires kan zoeken om de kosten wat te drukken. Vond ik alleszins heel vriendelijk.
Mijn ma kreeg er ook nog een koffietje en ik een glaasje water.
Ik voelde me er alleszins vlug op mijn gemak (eerste pas ooit) en k was er welkom en dat vind ik toch belangrijk.
Ik denk wel dat ze er best veel keuze hebben, maar aangezien ik er geen andere deed, weet ik niet hoe groot andere winkels zijn natuurlijk.

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik2-11-2007 16:07:42

Wij gaan na onze ervaring nooit meer binnen bij Scarpelini. Enorm onvriendelijk en we werden eigenlijk direct de deur gewezen omdat ze aanvoelden dat ons budget geen luxebudget was.
Mijn kleed komt van Azurro in de Kapellestraat, heel vriendelijk en budgetvriendelijk.

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-11-2007 18:18:57

We zijn er zojuist binnen geweest om wat uitleg te vragen over de mannenkostuums (zowel verhuur als verkoop). De verkoopster was erg vriendelijk en heeft ons de gevraagde info gegeven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...