Terug naar overzicht
Heb je anders geen mogelijkheid om naar een kapper te gaan in de buurt die ook de make-up doet? Is meer en meer te vinden.Je zal je dan inderdaad moeten verplatsen, maar op die manier ook mar één keer.
Hoi Sabine,Bij mij kostte de kapster aan huis 65 euro voor de dag zelf en het proefkapsel nog eens 30 euro. Dus 200 euro voor make-up en kapsel lijkt me ok. Veel maar niet overdreven. De grootste kost is de verplaatsing maar als er nog andere mensen moeten geschminkt en gekapt worden valt dat misschien nog allemaal mee...GroetjesKristel
hallo,voor make-up kan ik je niet helpen maar de kapster die mijn haren aan huis komt doen op de dag van de trouw vraagt voor proefkapsel en kapsel de dag zelf samen 50 euro. ik vind dit dus wel goedkoop als je andere prijzen hoort.groetjesheidi
Daar heb'k wat geluk in gehad...Had een presentatie van Mylène thuis gehad en toen ook m'n proefmake-up. Die mevrouw is het op onze trouwdag gratis aan huis komen doen.M'n haren zijn door een vriendin gedaan...dus ook gratis...M'n ouders hebben die mevrouw van de make-up wel iets gegeven (had m'n moeder ook gedaan) en m'n vriendin heb'k ook nog een kleine attentie gegeven s'avonds.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
De reden waarom het vaak zo duur is is omdat de tijd dat de kapster bij jou is, ze niet in haar salon kan staan, en dus daar geen klanten kan ontvangen en niets verdienen... Dat is wanneer ze een eigen salon heeft natuurlijk...