Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes

  31-10-2007 14:05:42
Hallo,

Wij zijn gelukkig getrouwd sinds september. Normaal worden bedankkaartjes binnen de 4 à 6 weken na de trouw verstuurd, maar omdat wij intussentijd verhuisd zijn, hebben wij daar nog geen tijd voor gevonden. Graag had ik deze zelf gemaakt. Heeft iemand een idee? Ik heb heel wat mooie foto's van bijna al de genodigden en ik had deze op één of andere manier graag meegestuurd. Tips?

Bedankt,

Sofie.

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 858


Kristel

 Meld misbruik31-10-2007 14:57:59

Hoi Sofie,

Wij hadden een soort postkaart gemaakt met foto's van ons en onze huwelijksreis.
Misschien een idee...
Als je me je e-mail adres geeft wil ik je wel een pdfje doorsturen.

Groetjes
Kristel



Sofie

 Meld misbruik31-10-2007 15:43:52

Dag Kristel,

Bedankt voor jouw ideetje. Je mag jouw pdfje sturen naar sofie_vanzele@hotmail.com.

Groetjes,

Sofie.



nele
2-8-2008
 Meld misbruik31-10-2007 17:22:41

wij ontvingen es als bedankingskaartje een foto in zwart/wit van onszelf op de trouw. Zij hadden dus naar iedereen een foto van de genodigde zelf opgestuurd (met in het goud 'Bedankt' op.
Was wel origineel, vond ik.



lien
23-2-2007
 Meld misbruik3-11-2007 12:01:37

Hallo Kristel,

Wij hebben ons feest gehouden op 25/08 en hebben nog altijd geen bedankkaartjes opgestuurd. Het wordt dus wel eens dringend tijd! Kan je mij ook eens je pdfje doorsturen? Waar heb je die dan laten afdrukken?

Laat me maar iets weten: vacquierlien@hotmail.com

dank je wel!

Groetjes,
lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...