Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ian stuart

31-10-2007 12:32:30
hallo iedereen,

Ik heb een heel mooi kleed gezien, die mij echt aanstond van ian stuart. MAAR het koste 2200 euro. Het was het kleed Cinnamon van de collectie 2007 (nu is het al collectie 2008 die in winkels hangen). Weet niemand een winkel zijn, waar ze het kleed iets goedkoper hebben?? Vond schitterend, maar mijn ma vond jammer genoeg ook een klein beetje te veel geld.
Vele groetjes Evelien

evelien
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 350

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik31-10-2007 13:47:59

Helaba,

Ik denk dat ze ian stuart 2007 toch niet goedkoop verkopen hoor (2007 is ni echt oud...) missschien kan je het tweedehands vinden:

- www.marktplaats.nl (is wel in holland maar ze hebben echt heel veel online staan van ian stuart, toch wel een ritje waard zo'n 1000 euro korting)
- www.kapaza.be (bij trefwoorden ian stuart intikken)
- www.2dehands.be

Groetjes,
Sheron

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-10-2007 16:10:27

mijn kleed is al uit collectie van 2005 van ian stuart, maar staat nog altijd op zijn site.
ik heb al wel eens gezien dat je het ook via internet kan bestellen. Maar of dat nu zo handig is???
idd er staan er verschillende te koop 2e hands. gewoon naam kleed + ian stuart ingeven en je komt er misschien wel tegen

Lieve
16-2-2008
 Meld misbruik31-10-2007 18:40:43

effe zeggen dat ik dat kleed gekocht heb! voor 1900 euro in Jagré in Antwerpen. Wel met een korting van 100 euro. Maar het was het laatste kleed daar... sorry
Je hebt wel een heeel goeie smaak!

evelien
6-9-2008
 Meld misbruik31-10-2007 19:58:04

dag lieve,

jij verkoopt toevallig uw kleed niet zeker???? vele groetjes evelien

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik31-10-2007 20:42:30

Hey,
Ik zou zeggen, als dat echt het kleedje is dat je wilt (en dat weet je maar als je het eens hebt gepast), én je vindt het niet tweedehands.., probeer dan misschien enkele sponsors te zoeken.. :-)
Ik weet het, 't is vervelend he. Je vindt dan "het" kleedje dat voor jou gemaakt is! Maar dan is het zo duur..
Ik heb het kleedje Sancerre gekocht van Ian Stuart (2500 euro). Pijnlijk! Maar het is gewoon de moeite vind ik...

L.

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik5-11-2007 8:54:52

ik heb goed nieuws voor je!! ik heb dat kleedje 3 weken geleden gekocht bij Mia monta voor... 1800€ en het was geen probleem om er nog te bestellen. En: de retouches zijn GRATIS. was helemaal in de wolken. was mijn eerste keuze want toen ik het aanhad was het echt WOW! ben nog steeds superblij dat ik het daar gevonden heb. Mia monta is in Zottegem. ook al ben je niet van die kanten, vind het zeker de moeite waard om daar naar toe te rijden. veel succes! ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen... groetjes, Karolien

Nicole
20-9-2008
 Meld misbruik12-11-2007 14:40:09

Hoi Evelien,

Dat is het vervelende als je een Ian Stuart hebt aangehad...zucht...je wil niets anders meer! Ik heb afgelopen zaterdag mijn jurk gekocht en had op het laatst de keuze tussen eentje van Ian Stuart en eentje van Linea, beide prachtig, maar die Ian was toch verreweg het allermooist! En het gevoel dat je krijgt als je hem aan hebt...onbeschrijflijk! Inderdaad twee keer zo duus als die Linea en mijn moeder was ook niet zo blij, maar ze zag het verschil en gaf me gelijk! Heb aangeboden om het verschil te betalen wat boven haar budget zat....

Succes ermee,

Groetjes,

Nicole

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...