Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Turkije

  31-10-2007 10:44:34
Hey,

Mei 2008 komt stilaan dichter en dichter. We zijn een geschikte locatie aan het zoeken om onze huwelijksreis door te brengen. Eerst waren we van plan om Tunesië aan te doen maar er kwamen nogal negatieve reacties van dit forum dus hebben we onze zinnen gezet op Turkije.

Iemand tips voor een hotel in de buurt van Bodrum of Antalya?

Bedankt !!!


Dany&Daisy

Dany
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 746


Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik31-10-2007 11:47:10

Bodrum is bergachtig en nogal gericht op jeugd en uitgaan (voor de streek rond Gümbet). Een heel goed hotel in een niet te dure prijsklasse in Club Milta in Torba maar wel vrij Franstalig.
Het zuiden (Antalya) is vlakker, er zijn meer zandstranden en de hotels / resorts die er liggen zijn recenter.
Ik weet niet wat jullie budget is, maar hotel Xanadu in Belek (Pegase / Thomas Cook) is een super goed hotel, of Hotel Perissia (Pegase / Thomas Cook) in Side of de hotels van de Rixos keten (Vip Selection).
Belek is een klein centrum maar heeft het voordeel dat het maar op 40 minuten van de luchthaven ligt. Side is leuker maar is anderhalf uur rijden vanuit Antalya. Alanya (niet verwarren met Antalya) zou ik niet doen want da's 2 uur rijden vanaf de luchthaven.
Ben zelf al 3 x in Turkije geweest en ben reisagent dus ken de bestemming en de hotels vrij goed.
Succes met de zoektocht!

Katleen



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik31-10-2007 11:59:32

Ons budget ligt tussen de 600 en 700 euro per persoon... 700 is echt wel het maximum... Willen zeker Efeze en Pemmukale bezoeken...



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik31-10-2007 12:51:34

Hoi,

Wij zijn in augustus naar Dalaman in Turkije geweest. Ons hotel was "Alinn Sarigerme" in de deelgemeente Sarigerme. Enkel Thomas Cook heeft het in aanbieding. Als je voor echte rust en ontspanning gaat is dit ideaal. Een superhotel, superomgeving qua natuur,... Wil je iets bezoeken moet je wel een taxi of auto nemen. Wij zijn in ieder geval verkocht en gaan nog ooit terug naar dit hotel!
PS: Op onze trouwsite kan je er foto's van zien bij huwelijksreis.

Veel succes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



eline
5-9-2008
 Meld misbruik31-10-2007 14:11:22

hey,

wij zijn de eerst week van oktober nog naar turkije geweest, naar kiris ligt dicht bij khemer en een 1 uur van de luchthaven, we hebben in hotel Le Jardin verbleven, wij vonden het een mooi hotel met veel mogelijkheden. van ligging vonden wij het ook goed in het centrum van kiris en met de bus dolmus naar de markt of khemer waar heel veel winkeltjes zijn.

wij hebben met jetair geboekt en het was ongeveer 650 euro per persoon all in, met sunjets gaat het ook en dat was zelfs goedkoper maar daar zijn we te laat op gekomen we hadden al geboekt.
het hotel komt nog in andere touroperaters voor

groeten
Eline & Stijn
05/09/2008



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik31-10-2007 17:08:45

Rixos is Top!!



cecile
31-5-2008
 Meld misbruik31-10-2007 19:14:52

Hey,

Wij zijn deze zomer naar Kusadasi geweest. Ons hotel was charisma deluxe. Echt een superhotel! Niets op aan te merken. www.charismahotel.com
We betaalden 800 euro, maar dit was in augustus. Misschien is dit in de maand mei wel wat minder... Efeze en Pamukkale hebben we bezocht. Efeze lag een half uurtje van ons vandaan en Pamukkale 3 uren. Het was lang in de bus zitten, maar het is wel de moeite geweest.
Ik trouw ook volgend jaar in mei en ben ook aant uitzoeken wat ideaal kan zijn als huwelijksreis. Misschien wel terug naar dit hotel, wie weet... :-)

Groetjes.



Anita
17-5-2008
 Meld misbruik1-11-2007 18:21:13

wij zijn vorig jaar noor hotel concorde gegaan in Lara. echt een aanrader. vlakbij de luchthaven (op een half uurtje, maar geen last van). echt Ultra all-in. honger en dorst bestaat daar niet. wel een pure hotelvakantie, want de omgeving is minder.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums