TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
11-8-2007
|
30-10-2007 18:03:48
Hallo,
mijn trouwkleed heb ik gekocht bij Mia Monta in Zottegem. Ze hebben er ook hun eigen collectie. Zo kan je dingen wijzigen, samenstellen en wordt je kleed helemaal op maat gemaakt. De retouches zijn helemaal gratis. Ik ben heel tevreden van de winkel. Het is geen chique winkel maar ze hebben echt mooie dingen.
Groetjes, Isabel
|
|
melissa
16-8-2008
|
30-10-2007 18:06:03
aan isabel mag ik het adres is of de site?
|
|
kimberly
14-6-2008
|
30-10-2007 19:42:02
bruidskledij Sofie in Deinze! Ben er heel tevreden over.
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
30-10-2007 20:05:02
Hallo Melissa,
Alles hangt een beetje af van je smaak denk ik. Ik ben naar 4 verschillende winkels geweest en heb in de 4de en laatste winkel "het" kleedje gevonden! Mia Monta was persoonlijk totaal niet mijn stijl. Niets van de bruidskleren dat ik graag zag.. Prima Donna in Deerlijk zijn ze vriendelijk, maar hebben ze toch een beperkte keuze in vergelijking met volgende 2 winkels. La Sposa in Roeselare zijn ze vriendelijk, hebben redelijk veel keuze en verschillende merken. Doch de mensen zijn er iets meer "gereserveerd" als je begrijpt wat ik bedoel.. Pierre-Yves in Aalst waren ze supervriendelijk. Heel veel keuze en mogelijkheden. (Daar heb ik mijn kleedje gevonden). Ik raad deze winkel zeker aan!
Veel succes!
Lieselot
|
|
Kim
28-6-2008
|
30-10-2007 20:07:19
Hey,
Ik heb mijn kleedje bij Moderna Fashion in Schepdaal gevonden. Veel keuze, vriendelijk personeel,.. Kortom, een aanrader!
Groetjes..
|
|
Natalie
29-12-2007
|
30-10-2007 22:10:40
Melissa
de Moderna in Schepdaal vind ik goed, vriendelijk alhoewel ik geen afspraak had. Mia Monta in Brakel vond ik persoonlijk tegenvallen, ik heb er vooraan in de winkel (eerder een magazijn) moeten passen terwijl iedereen er binnen en buiten liep, ik had nochtans een afspraak gemaakt. Filline bij Nadine in Merelbeke - Bottelare lijkt me ook de moeite, ook voor de mama's. Zelf heb ik gekozen bij Dianna David. Ze zijn er redelijk gereserveerd maar ze nemen veel tijd voor je. Ze maken er kleren op maat en volgens jouw persoonlijke smaak. Succes!
|
|
Caroline
15-9-2007
|
30-10-2007 22:31:00
Bruidshuis Ellen in oostburg: supervriendelijke verkoopsters, grote keuze. Ik was echt heel content daar. Linea Raffaëlli in Brugge: ook heel fijn om te gaan, nemen echt de tijd ook. D-Couture in Gent: heel vriendelijk, ook wat gereserveerd maar er staat totaal geen tijdsdruk op. Veel plezier Caroline
|
|
Tania
3-5-2008
|
31-10-2007 8:15:49
Hey,
Moderna Fashion in Schepdaal kan ik ook aanraden. Ik zelf heb mijn kleed uiteindelijk bij Maxim's Couture in Mechelen gekocht: even vriendelijke bediening als bij Moderna Fashion, en de retouches zijn er gratis. De prijs van het kleed was hetzelfde hoor. Ik heb er ook al een julwelenset gekocht voor 70 euro (oorringen, ketting en armbandje). Mode Show in Geraardsbergen was voor mij de absolute afknapper, nergens zo onvriendelijk behandeld geweest als daar. Moest je er gaan, doe het zeker niet alleen (zonder mama of vriendin), want dan mag je maar 1 kleed passen. Stel je voor.
Voila, veel succes ermee!!!
Groetjes en geniet ervan,
Tania
|
|
Christel
30-6-2007
|
31-10-2007 10:29:54
Hey Melissa
ik ben eerst begonnen met de merken van trouwkleren op te zoeken, welke ik het mooiste vond; bij mijn was dat ian stuart. Dan ben ik gaan zien welke winkels dat verdeelden (want elke winkel heeft zo zijn merken )en welke ook nog vriendeijk waren.
T mijne komt ook van bij moderna in schepdaal, echt een aanrader
groetjes Christel 123 dagen getrouwd :-)
|
|
veerle
2-8-2008
|
31-10-2007 12:04:28
Hey Melissa,
IK ben tot hier toe bij JPC Collection in Antwerpen geweest, en La Sposa in Roeselare. Van beide winkels was ik tevreden, vooral van La Sposa. Heel veel keuze, vooral in de merken die ik graag zie (Rosa Clara) Vrijdag ga ik nog naar Cermo Fashion in Turnhout en Organdi Valens in Brussel. En dan hoop ik te beslissen...
Groetjes en succes, Veerle 02/08/2008
|
|
Katleen
6-9-2008
|
31-10-2007 12:13:44
Ik ben vorige week donderdag ook bij Moderna geweest. Ik had gedacht een paar winkels te moeten doen maar ik heb daar direct (slechts 5 kleedjes gepast) mijn droomkleed gevonden. Gezien het een werkdag was, was het er heel rustig en hebben er drie verkoopsters (2 vrouwen en 1 man) zich met mij bezig gehouden. Ze zijn er heel lief en geduldig en pushen je zeker niet. Ik wou graag ook de mening van mijn mama en ben daarom vooraleer ik defintief besliste 's avonds nog eens met haar teruggegaan. Een van de verkoopsters werkte maar tot 16h en toevallig kwam ik haar de volgende dag in het shopping center tegen. Ze sprak mij direct aan en vroeg mij welk van de twee ik uiteindelijk gekozen had. Ze zei mij dat ze er erg benieuwd naar geweest was. Dit vond ik echt super. Je bent er geen nummer maar een unieke bruidje. Ze vertelde mij dat ze steeds meeleven met alle bruidjes en dat voel je ook echt.
Katleen
|
|
Evelien
30-8-2008
|
31-10-2007 16:27:36
Hoi Melissa,
ik weet niet van waar je juist bent, maar vind Cermo in Turnhout een echte aanrader.
Groetjes, Evelien.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|