Terug naar overzicht
Waar woon jij? anders in meerlebeke is er een goede fotograaf: Fotoactief. ze hebben side, dus kan je eens kijken.groetjes evelien
vilvoorde! mag ik die site is en wat was de vraag prijs
kijk eens op www.fotomoment.be wij hadden thierry ook op ons huwelijk en waren supercontent!niet duur, alle foto's op heel hoge kwaliteit en voor alle gekke toestanden te vinden! hij werkt over gans vlaanderen, is van landen.als je mailt voor info, doe hem de groetengroetjessaskia
Hey MelissaWij hadden net als Saskia ook thierry van fotomoment, echt een super gast en fotograaf...Zelden iemand gezien die er zo voor gaat als hij..Doe hem ook ons groeten moest je bellen :-)groetjesChristel
Christelwij gaan ook samenwerken met thierry, welke formule hebben jullie gekozen?wij twijfelen nog tussen de 5u en de all-in met de mini albumsHilde
huwelijksstudio.bekéitoffe mensen, héél mooie foto's en écht niet duur!
hallo,Ik trouw zelf volgend jaar, vandaar dat ik op dit forum zit. maar ben ook student fotografie (4e jaar sint-lucas) Ik doe dit eerder als hobby (ben kleuterleidster). Als je nog niemand hebt, dan wil ik je wel wat meer info doorsturen hoor. ik ben van oost-vlaanderen.mijn emailadres: flyingflien@hotmail.Com