Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurkaanbod op 2dehands.be

30-10-2007 12:20:32
Hallo,

bij het surfen om een tweedehands bruidsjurk te vinden, vond ik op 2dehands.be een aanbieding van een dame (Margery) in Rebecq (bij Halle) die topmerken verkoopt aan bespottelijk lage prijzen (50 tot 150 euro). Heeft iemand ervaring hiermee? Ik had graag even gepolst of het wel de moeite is om uit West-Vlaanderen naar Halle te rijden als het een louche zaakje zou zijn...

Alvast bedankt voor de reactie,

Lien.

Anoniem
23-1-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 580

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-10-2007 20:21:49

Hoi

Welke zijn dan deze zogezegde "topmerken"?

Anoniem
23-1-2009
 Meld misbruik31-10-2007 9:06:24

Beste Lieselot, ik ben zelf niet zo thuis in bruidsjurken (ben nog maar pas beginnen kijken), dus plak ik hier even de tekst die ik op de site heb gevonden:

"ik verkoop verschillende modellen trouw kleedjes van bekende merken z.a sposa,pronovias,linea rafaelli,tomy, eglantine,sarah wedding,bella....( echte merken geen namaak ik ben geen naaister ze komen uit grote fabrikanten van trouw jurken)
er zijn kleedjes aan 25€, 50€,75€,100€ en 150€
prijs hangt van model af en van de toestand (nieuw of gedragen)
beschikbaar maten 36 a 44
kleuren wit ,off whithe, champagne, creme¨
aangezien te veel modellen ik kan ze niet allemaal op de web zetten
u kunt ter plaatsen komen bezichtigen in Rebecq dicht bij Halle
enkel op afspraak"

Kan je hiermee verder? Ik vertrouw het niet erg, maar het is verleidelijk om toch eens te gaan kijken...

Groetjes,
Lien.

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik31-10-2007 10:19:09

Het is inderdaad verleidelijk om eens te gaan kijken... maar ik zou op hoede blijven. Controleer de kwaliteit van de jurken. Is alles goes gestikt, is er ergens een bewijs dat ze echt zijn, ...

Misschien zijn ze "van de kamion gevallen"...

Laat je ons weten wat je gezien hebt, mocht je gaan?

Wendy

Meld misbruik31-10-2007 12:08:39

Hey,

Een beetje off-topic maar ik wilde nog ffkes reclame maken voor mijn eigen kleed dat ik ook verkoop (ik ben van West-Vlaanderen). Het is een Marylise maatje 40 B en je kan foto's vinden op onze website: www.wendy-jonathan.be .

Indien interesse: wendy.debels@gmail.com

Groetjes

Wendy

eline
5-9-2008
 Meld misbruik31-10-2007 13:33:52

hey,

Ik denk dat het toch best zou kunnen zijn dat het geen namaak is. Maar dan eerder de oudere collecties die in de andere bruidswinkels niet verkocht zijn en misschien is het grootste deel wel al eens gedragen geweest.

Wat in wel kan aanraden in de bruidsschat in Brugge, zij verkopen tweede hands trouwjurken en hebben daarnaast ook nieuwe collecties, de prijzen liggen wel hoger dan in de advertentie die hier vermeld wordt van 300 tot ..., het is ongeveer steeds de helft van de jurk nieuw gekost heeft.

Ik heb er al een bezoekje gebracht in augustus toen hadden ze nog geen nieuwe collectie, ik vond ze vriendelijk en hulpvaardig, ik heb zelfs nog tips gekregen

misschien daar eens proberen, ze hebben ook een website

groetjes
Eline en Stijn
05/09/2008

Anoniem
23-1-2009
 Meld misbruik31-10-2007 14:43:27

Hallo,

bedankt voor de reply's. Als ik zou gaan, dan laat ik zeker een berichtje of het de moeite is. En ik ga zeker eens in Brugge kijken ook, bedankt voor de tip!

Wendy, je kleed ziet er wel leuk uit en ik heb je emailadres genoteerd. Het hangt een beetje van de prijs af + eerst zou ik ook nog eens willen rondkijken, ik trouw maar in januari 2009... nog heel wat tijd om te zoeken, dus!

Groetjes,
Lien.

Anoniem
23-1-2009
 Meld misbruik31-10-2007 14:43:32

Hallo,

bedankt voor de reply's. Als ik zou gaan, dan laat ik zeker een berichtje of het de moeite is. En ik ga zeker eens in Brugge kijken ook, bedankt voor de tip!

Wendy, je kleed ziet er wel leuk uit en ik heb je emailadres genoteerd. Het hangt een beetje van de prijs af + eerst zou ik ook nog eens willen rondkijken, ik trouw maar in januari 2009... nog heel wat tijd om te zoeken, dus!

Groetjes,
Lien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...