Terug naar overzicht
hallo!wij hebben een rondreis gedaan en zijn zo oa in het pita maha hotel gaan logerendit was al echt super, geweldige service en zalig hotelroyal pita maha is nog recenter en veel luxueuzer dus ik denk dat het zeker zal meevallen!vele groetjes!anja
Bah, Pita Maha ... wie wil daar nu naartoe ! :) xxx'jes van je toekomstige ;)
hoi hoi... wij gaan trouwen in het royal pita maha!!!!!!!!op www.tripadvisor.com kan je wat referenties lezenwij hebben na veel vergelijken toch voor de royal pita maha gekozen. Andere hotels met zwembad aan de kamer en butlerservice kosten echt wel een stuk meer!!! vb. viceroy wat onze eerste keuze wasWij gaan eerst naar hong- kong, dan naar ubud royal pita maha en dan naar de samaya in seminyakIk denk persoonlijk dat ubud genoeg is voor een dag of 3 a 4 aangezien het niet aan het strand gelegen is.Leuk leuk leuk... wanneer gaan jullie op huwelijksreis? wij trouwen 30 mei in de royal pita maha. Moesten jullie er dan ook zijn, dan mag je flesje champagne komen meedrinken!!!
@ SarahLeuk dat jullie daar trouwen!! Wij zouden trouwen op 13 september. Hebben jullie jullie reisje al vastgelegd?? Bij welke touroperator? Zou zeggen laat een flesje champanje achter voor ons ;)xxx
via touroperator kan je blijkbaar in januari boeken. Maar aangezien mijn vriend muzikant is en hij al veel optredens voor volgend jaar binnen krijgt, hebben we alles apart geboekt. Vluchten, hotels, excursies,...Royal pita maha stond ook niet in de brochures dacht ik?? Juist bij intercomfort/ sunworld maar die vind ik echt onbetrouwbaar.haha ik zal ook mijn busje muggenmelk achterlaten.. er zouden heel veel muggen zitten volgens de referenties op tripadvisor.Ik heb het hotel ook al een paar keer gemaild. Ze zijn heel vriendelijk, je krijgt snel antwoord,...De referenties op tripadvisor zijn wel niet allemaal even positief. Maar sommige mensen stellen echt wel heel hoge eisen!!gaan jullie alleen naar ubud? of ook nog ergens aan het strand?
Wij zouden bij intercomfort boeken, aangezien ik in een reisburoo werk en iedereen enorm content van hen is. Wij zouden enkel naar ubud gaan, voor een dag of 10. Laten jullie alvast iets weten hoe het daar was he ;)xxx
kayumanis lijkt me ook wel super. staat in best tours en kuoni
ook een echte aanrader: hotel alila mangis
Kijk s op http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g297701-d550908...