Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  30-10-2007 8:27:15
hoi,
wij gaan op huwelijksreis naar Sri Lanka en als uitbreiding de Malediven. Ik ben benieuwd of er nog koppels naar Sri Lanka gaan of koppels die al geweest zijn?
NOg een vraagje: wij zouden graag geld krijgen, maar hoe zet je dit beleefd op de uitnodiging?
Groetjes, Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 381


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-10-2007 9:13:02

cadeautip: en dan het tekeningetje van een envelop
dat zie je veel he

wij gaan naar bali



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-10-2007 9:13:08

cadeautip: en dan het tekeningetje van een envelop
dat zie je veel he

wij gaan naar bali



Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik30-10-2007 9:18:51

hallo Nanouchka,

Mijn vriend en ik zijn net terug van een rondreis in sri lanka (gewone reis geen honeymoon) en ik kan maar 1 ding zeggen: SUPER!!!!!
Heb je al geboekt? Zoniet dan zou ik aanraden om enkel de vlucht in belgie te boeken en de verlenging eventueel in de malediven maar voor de rondreis contact op te nemen en rechtstreeks te boeken bij walkers tours in sri lanka zelf. ze hebben een eigen website dus met een beetje googlen is die zo gevonden. Wij hadden geboekt met thomas cook en uiteindelijk bleek dat zij toch alles uit handen geven aan walkers tours dus kan je evengoed daar boeken en is het nog een stuk goedkoper ook. De service daar is echt wel tip top in orde. Wat sri lanka zelf betreft: het is een prachtig land met een heel gevarieerde natuurlandschappen. de mensen zijn de vriendelijkheid en goedheid zelve. Uiteraard komen ze bedelen en proberen ze je vanalles aan te smeren (t is ten slotte hun broodwinning) maar een simpele kordate maar vriendelijk "no thank you" volstaat. Probeer zeker het fruit aan de kraampjes langs de weg het smaakt heerlijk (als je een privé gids neemt dan weet hij zeker welke kraampjes je wel en niet mag nemen). Een olifantensafari mag zeker niet op je to-do lijstje ontbreken: op de rug van de olifant gezeten, eerst in zo een speciaal bakje en daarna één voor één zijn nek in, ga je een stukje de jungle in en daarna waar je door het water van een adembenemende lagune. Het personeel in de hotels is super vriendelijk. Toon interesse in hun land, vraag uit welk dorpje ze komen wat je er zoal kan zien en vergeet de fooi niet (want wat is 100 roepie -60 cent als je een reis maakt van 1500 euro???) dan wordt je nog meer in de watten gelegd, niet normaal.
Verder is het eten overal super lekker (beetje pikant maar de moeite van het proeven waard).
Van 1 ding zijn we zeker: we keren zeker nog eens terug. Moest je in hotel chayaa village passeren doe dan Indulin de groeten van jan en marijke (de schat stuurt ons nog steeds sms'jes om ons goede morgen te wensen vergetend dat het daar 3,5 uur later is dan bij ons - dus tijdens de werkweek gaat de gsm plots af om 3u30 :) we moeten hem er een keer op attent maken dat hij best een beetje later zijn wensen verstuurd... lol)

Groetjes,

Marijke



Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik30-10-2007 9:26:17

Hey Marijke,
onze reis zouden we boeken via Namasté reizen. Amai, ben blij te horen dat het echt wel de moeite is! Wij verblijven ook 3 dagen in Chaaya village, zal hem zeker de groeten doen,:)
Mercie voor je reactie!
Groetjes, Nanouchka



Delfine
4-10-2008
 Meld misbruik30-10-2007 16:06:07

Hi,

Mijn ouders hebben er 3 jaar gewoond en ik ben er dus wel al heel regelmatig geweest, tis echt super land: als ik je enkele tips mag geven: als je van shoppen houdt ga dan zeker eens naar "odel" (grote inno-achtige winkel met prachtige dingen), the cotton-house en the leather-collection (beiden "chique winkels maar naar onze normen spot spot goedkoop), verder is ook een bezoek waard (meer cultureel dan ;): the temple of the golden tooth, de rotstempel, de sites van anarathnapura e.d.. Wat ook super is, is een rafttocht, snorkelen (ma dat reserveer je misschien best voor de malediven)

In elk geval veel plezier, tis echt een fantastisch land, laat je er enkel niet te veel opleggen door de "tuk-tuk-drivers" ze vragen 3 x zoveel aan toeristen en spreek altijd de prijs af voor je instapt ;)

Groetjes,

Delfine



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik30-10-2007 18:55:56

Hoi
Wij zetten :
Wat ons het meeste van pas zou komen?
Een centje voor de reis van onze dromen...

000 000000 000
Met Sri Lanka kan ik u spijtig genoeg niet verder helpen
Groetjes
SOPHIE 18.04.2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums