Terug naar overzicht
Hoi,er zijn maar weinig winkels waar grotere pasmaten zijn. Ik heb ook een grotere maat en heb de gewone jurken gepast, maar de sluiting stond natuurlijk helemaal open.Het geeft wel een goed beeld van het uiteindelijke resultaat. Er zijn ook winkels waar ze de jurk gewoon voorspelden, maar daar krijg je geen goed beeld mee. Let er wel op dat je voor een jurk met grotere maat 10 tot 15% meer betaald. Maar dat zeggen ze er natuurlijk niet bij.Groetjes
Wat bedoelen jullie met een grotere maat? Is 40-42 een grotere en dus duurdere maat?
Grotere maten beginnen vanaf 46.In de winkel waar ik gepast heb, hadden ze jurken in grotere maten (46 en meer). Er zaten, denk ik, ook jurken van Rembo tussen.Ik weet niet van welke streek je bent, maar de winkel ligt in Roeselare, in de winkelstraat.
hey hanne ik bedoel dan maat 48-50groetjes
Hey Caroline, Daar heb ik dus ook een probleem mee en ik heb ongeveer dezelfde maat. Ik ben zelf van Lier en ga volgende maand eens kijken bij Maxim's Couture in Mechelen (hebben ook een winkel in Aarschot) en het Bruidsparadijs in Merksem.En ik heb nu al stress...GroetjesInes3/10/2008
hey inesik ben zelf van limburg en in maastricht en geleen en in dilsen weet ik winkels met grote pasmaten tot 60 zelfs, en van linea en rembo tot 48 maar zijn ook groter te verkrijgen ik ga vanaf december passen ben er ook serieus zenuwachtig voorgroetjes caroline
Ik heb al gezien in collecties (foto's) op internet dat er soms modellen zijn die een maatje meer hebben. Er moet dus wel degelijk een aanbod zijn! Je moet er niet nerveus voor zijn. Een bruid is een bruid, of ze nu maat 38 heeft of maat 58!
Hey Caroline,Bij Farah Love in Zwijndrecht hebben ze pasmaten tot maat 52 en ze zijn niet zo duurook.Er zijn opendeurdagen van 27 oktober tem 25 november.Groetjes,Sylvie
Zelf heb ik bij het passen ook dat probleem gehad terwijl ik een 42-44 heb... ik vond dat n grote tegenvaller want ik geraakte meestal niet in de rok en ik kon me dan ook geen beeld vormen. Ik begrijp het niet goed, een grote maat kan je toch inspelden voor "smallere" bruiden, met kleine maten kan je niets doen, pfff.Ik hoop dat je n oplossing vindt!Succes !
voor het passen hoef je je geen zorgen te maken, bij linea rafaelli in brugge kan je elke jurk passen met een tussenstuk en ze meten je maten en dan ga je zoveel langs tot de jurk je perfect gaat, moet je echt doen, en zeker niet de moed laten zakken omdat je een maatje meer hebt , je zal stralen zoals een ander, succes bij het op zoek gaan