Terug naar overzicht
wij hebben om die reden een walking dinner genomen... maar ja.. dat is ook niet voor iedereen de oplossing he
Hallo,Ik had ook op voorhand die stress. Wij moesten dan nog een tafelindeling maken obv iedereen die we uitgenodigd hadden. Man wat een gepuzzel! uiteindelijk hebben een paar mensen afgezegd en hebben we er een goeie gevonden. maar het is idd een beetje puzzelen:-)Wij zijn begonnen met onze tafel, dan de tantes en nonkels, neven en nichten, de tafels waar we zeker van waren (zoals vriendinnen van mij: een groepje van 9 en eentje van 10) hebben we meteen vastgezet... en dan is het wat schikken é:-)veel succes ermee
wij hebben het ook zoals caroline aangepakt.eerst onze eigen tafel, dan de tantes en nonkels en neven en nichten, vrienden, dan de mensen groeperen die zeker bij elkaar moeten (zoals bv sportclub) en dan de 'overblijvers' bij elkaar zetten... alleen op het einde is het wat puzzelen...
Hey , Ik moet zeggen wij zijn getrouwd op 12/10/2007 en hadden ook zoiets van tafelindeling gaat niet goed komen omdat je mensen bij elkaar gaat plaatsen of ze kennen elkaar niet of ze hebben iets tegen iemand ja zo is er altijd wel iets dus wat hebben wij gedaan en het is echt super geloof me Wij hebben staande tafels en zit tafels genomen en hebben iedereen de keus gelaten waar ze wilden gaan zitten enkel onze tafel met de getuigen was genoemd , maar de mensen vonde het super geen discussie mogelijk Moet zeggen dat dit een aanrader is (bij ons was dit zo)Alvast veel geluk ermee en wens u een prachtige dag toe Groetjes cindy