Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelverdeling, help!

28-10-2007 17:17:28
Heyla,
ik ben net eens beginnen kijken voor de tafelverdeling, maar jong toch, ik denk dat dit het moeilijkste zal worden van heel het feest! Ik geraak er soms niet aan uit wie je bij wie zet,soms komen we dan twee personen te weinig aan een tafel maar wie zet jer dan bij, pfff, moeilijk! Hebben jullie dit ook? Hoe pakken jullie dit aan?
Mercietjes en succes int voorbereiden!
Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 249

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-10-2007 19:56:54

wij hebben om die reden een walking dinner genomen... maar ja.. dat is ook niet voor iedereen de oplossing he

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:33:43

Hallo,
Ik had ook op voorhand die stress. Wij moesten dan nog een tafelindeling maken obv iedereen die we uitgenodigd hadden. Man wat een gepuzzel! uiteindelijk hebben een paar mensen afgezegd en hebben we er een goeie gevonden. maar het is idd een beetje puzzelen:-)
Wij zijn begonnen met onze tafel, dan de tantes en nonkels, neven en nichten, de tafels waar we zeker van waren (zoals vriendinnen van mij: een groepje van 9 en eentje van 10) hebben we meteen vastgezet... en dan is het wat schikken é:-)
veel succes ermee

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:33:49

Hallo,
Ik had ook op voorhand die stress. Wij moesten dan nog een tafelindeling maken obv iedereen die we uitgenodigd hadden. Man wat een gepuzzel! uiteindelijk hebben een paar mensen afgezegd en hebben we er een goeie gevonden. maar het is idd een beetje puzzelen:-)
Wij zijn begonnen met onze tafel, dan de tantes en nonkels, neven en nichten, de tafels waar we zeker van waren (zoals vriendinnen van mij: een groepje van 9 en eentje van 10) hebben we meteen vastgezet... en dan is het wat schikken é:-)
veel succes ermee

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:45:33

wij hebben het ook zoals caroline aangepakt.
eerst onze eigen tafel, dan de tantes en nonkels en neven en nichten, vrienden, dan de mensen groeperen die zeker bij elkaar moeten (zoals bv sportclub) en dan de 'overblijvers' bij elkaar zetten... alleen op het einde is het wat puzzelen...

Cindy
12-10-2007
 Meld misbruik30-10-2007 10:39:09

Hey , Ik moet zeggen wij zijn getrouwd op 12/10/2007 en hadden ook zoiets van tafelindeling gaat niet goed komen omdat je mensen bij elkaar gaat plaatsen of ze kennen elkaar niet of ze hebben iets tegen iemand ja zo is er altijd wel iets dus wat hebben wij gedaan en het is echt super geloof me
Wij hebben staande tafels en zit tafels genomen en hebben iedereen de keus gelaten waar ze wilden gaan zitten enkel onze tafel met de getuigen was genoemd , maar de mensen vonde het super geen discussie mogelijk
Moet zeggen dat dit een aanrader is (bij ons was dit zo)

Alvast veel geluk ermee en wens u een prachtige dag toe

Groetjes
cindy

Cindy
12-10-2007
 Meld misbruik30-10-2007 10:39:15

Hey , Ik moet zeggen wij zijn getrouwd op 12/10/2007 en hadden ook zoiets van tafelindeling gaat niet goed komen omdat je mensen bij elkaar gaat plaatsen of ze kennen elkaar niet of ze hebben iets tegen iemand ja zo is er altijd wel iets dus wat hebben wij gedaan en het is echt super geloof me
Wij hebben staande tafels en zit tafels genomen en hebben iedereen de keus gelaten waar ze wilden gaan zitten enkel onze tafel met de getuigen was genoemd , maar de mensen vonde het super geen discussie mogelijk

Groetjes
cindy

Cindy
12-10-2007
 Meld misbruik30-10-2007 10:39:20

Groetjes
cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...