Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iets specialere trouwringen

27-10-2007 19:11:08
Dag toekomstige bruidjes!
We gaan stilaan op zoek naar onze trouwringen.Kent er iemand in de omgeving van Leuven een winkeltje waar ze trouwringen verkopen.Niet zozeer de gewone, maar wat specialere. Alvast bedankt voor de hulp.

veerle
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 314

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik27-10-2007 23:05:59

Ik ken niet meteen adressen, maar misschien kan je ze laten ontwerpen voor je. Dan zijn ze meteen persoonlijk, uniek en zoals je ze wil. Een oud-collega van me had haar verlovingsring laten maken door een goudsmit die ergens aan de vaart haar winkel had. Misschien kan je in de gouden gids opzoeken waar die winkel precies is.

Wij hebben de onze ook laten ontwerpen door mijn man zijn zus. Ze is ook goudsmidse maar heeft zelf geen winkel (ze heeft wel een atelier bij haar thuis). Ze heeft onze ringen ontworpen naar onze smaak en persoonlijkheden. Als je een foto ervan wil: mara_686@hotmail.com

debora
24-5-2008
 Meld misbruik28-10-2007 8:05:56

Hallo,

Ook wij zijn al eens op zoek geweest naar trouwringen. De gewone trouwringen konden wij ook niet kiezen want mijn vriend werkt in de bouw en hij wilt zijn ring altijd aanhouden. Wij zijn op zoek gegaan op internet en hebben een ring gevonden. (www.hein-vera.be ) Met een foto van die ring ben ik naaronze vaste juwelier gegaan en hij gaat die maken voor ons.

Groetjes,
Debora

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik29-10-2007 10:31:16

Hey,

Ik heb er prachtige gezien van Niessing in de juwelier naast de Sint-Pietserkerk (Vander Avort). Lijken me degelijk, goeie materialen; Er hangt wel een serieus prijskaartje aan, maar het is perslot van rekening voor de rest van je leven...
Bij Mertens aan de lei hebben ze ook wel speciale dingen en die ontwerpen ook denk ik.

Succes

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik30-10-2007 11:06:25

Wij hebben trouwringen van Nico Taeymans. Ze komen niet uit Leuven, maar er is ook een winkel in Leuven waar ze juwelen van Nico Taeymans en andere moderne ontwerpers verkopen. De naam van het winkeltje ken ik niet, maar het is op de Bondgenotenlaan (als je van het station komt op je rechterkant, net voorbij het kruispunt met o.a. J. Lipsiusstraat (met dat beeld in het midden, aan die apotheker en nieuwe sportwinkel). Er staan altijd zeer moderne kettingen enzo in de etalage. Ik zou daar eens binnenspringen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...