Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cést moi bruidsmode

27-10-2007 14:57:11
Hallo iedereen!

Een tijdje geleden had iemand een berichtje geplaatst in verband met cést moi bruidsmode in wernhout.
Ik had er vanmorgen een afspraak en wilde jullie even op de hoogte brengen.
Ik kan het jullie echt aanraden. Toen we binnenkwamen kregen we een kopje koffie en konden we rustig eben praten. Ik had echt de indruk dat ze begreep wat ik wilde. De tweede jurk die ik paste heb ik ook genomen. Ze was echt heel vriendelijk. Het enige nadeel is dat je cash moet betalen. We hebben dan een klein voorschot gegeven en volgende week ga ik alles met mijn zus ophalen. Een maand voor de trouw moet ik het nog eens passen en moest er dan toch nog iets niet goed zitten kan ik opbellen en vermaakt ze het. Ik had geluk dat je jurk me als gegeoten zat. Voor 1090 Euro ben ik klaar, schoenen, ondergoed, kousen, haarversiering en kleed. daar heb je ergens anders nog niet eens een kleed voor. Als je moets twijfelen: zeker doen!

Groetjes,
Tina
28/6/2008

Tina
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 302

marjan
24-5-2008
 Meld misbruik29-10-2007 16:54:09

Vraagje: kosten de kleedjes daar effectief minder dan 500 euro (zonder retouches)? Want heb al enkele keren gezien dat zulke prijzen in realiteit in de winkel toch een pak hoger liggen dan op de website.

Groetjes
marjan

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik30-10-2007 10:43:18

Hoi Marjan,

De laatste nieuw binnen gekomen kleedjes kosten allemaal maximum 550 euro. Je hoeft dus echt niet te kijken van 'dat kleedje zal ik maar niet passen want dat ziet er duur uit', je kan passen wat je wil en het kleedje kost maxiaal 550 euro, dat vond ik echt een geruststelling. Je dient enkel de retouches te betalen maar het zijn echt wel reele maten hoor.
Je kan er ook alle accesoirse vinden als je wil dus je hoeft niet nog eens 10 winkels langs te gaan voor ondergoed, schoenen,.... je kan het daar allemaal kopen, maar het hoeft natuurlijk niet. Ik vind dit echt een geslaagde winkel.

Groetjes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...