Terug naar overzicht
Hallo LeenZou het kunnen dat jij de zus van Ann bent? Ik heb met haar op school gezeten in Leuven Mater Dei! Doe haar maar veel groetjes! Veel plezier met de trouwvoorbereidingen! Laat je maar goed assisteren door je zusje!GroetjesWendy
dag wendyinderdaad, ben de zus van annekeben jij ook volop met de voorbereidingen bezig?heb je al een kleed gevonden?ik heb mijn kleedje in Maxims couture in aarschot gevonden. ze zijn daar supervriendelijk en er was enorm veel keuze.Veel plezier in elk geval met alle voorbereidingengroetjes leen
Hey LeenDas wel grappig dat we elkaar hier treffen! Ik ben vandaag gaan passen bij Lilian Claes in Herentals en naar de modeshow geweest bij Maxims in Aarschot. Maandag ga ik daar passen en ik denk da'k mijn goesting daar wel zal vinden, want ik heb heeeeeeel veel moois gezien! Voor de rest ligt onze fotograaf, zaal, DJ en vervoer vast. Tis toch allemaal veel geregel he, maar wel leuk!Geniet er nog van. Veel groetjes aan Ann!!PS ik ga mij denk 'k laten schminken bij een schoonheidsinstutuut in Binkom. Das misschien wat ver voor jullie, maar hier in Herent is d'r ook een groot schoonheissalon op de steenweg, dus misschien kan je daar eens langsgaan...(ik ga daar soms naar de zonnebank)
kijk eens op http://www.ingegrossen.be cheers, dj lebart
Hallo Leen,Kan dat zijn dat je trouwdatum 14/06/08 moet zijn :-)Wat betreft visagie kan ik je mss verder helpen! Je kan mij vrijblijvend een mailtje sturen!Groetjes Petraaardbeike25@hotmail.com