Terug naar overzicht
HallootjesWij hadden niet echt iets met swung. Eerder plechtig maar krachtig. We kozen voor chiarots of fire (Vangelis). Je kan dit gemakkelijk beluisteren via Youtube. Voor ons was dit perfect want dat "binnenkomen in de zaal" is toch wel een echt kippenvelmoment. Ik heb nog andere mensen gehoord die "Carnaval de Paris" hebben genomen. Misschien iets meer voor jullie (met wat meer swung).Succes in jullie zoektocht.Greet24/08/2007
wij hadden accidently in love van counting crows, muziek vanuit Shrek.ging lekker:)
Wij hebben gekozen voor Le Lac du Conomara. Zodat ze al direct met hun servet staan zwaaien en zo.Er zijn zo veel liedjes die gepast zijn, veel plezier met het zoeken!
Wij kiezen voor een eerder speciale entree, namelijk met het liedje thunderstruck van AC/DC. We starten vanaf de explosieve "thunderstruck" in het liedje en komen zo binnen. Zo is het eens iets anders en zit er direct al wat ambiance in de zaal. Melissa12/01/08
Bij ons was het een mix:eerst het klassieke gedeeltje, en daarna safri duo (the bongo song)ander voorbeeld: he's a pirate (pirates of the carribean) ook te gebruiken bij dessertenbuffet eventueel?GreetzMarijke
les lacs du conemara is echt een super nummer om direct het feest te doen losbarsten! En dan staat iedereen met zijn serviette te zwaaien, zoals de traditie het vraagt. Bij ons wordt het zeker dit nummer. Alvast veel succes!
Wij opteerden voor iets specialer: ik ben belgische, mijn man marokkaan. Wat was er perfecter om binnen te komen in de feestzaal dan het liedje "AAA" van BArt Peeters. Gebracht door een vlaamse zanger met arabische muziek. De ambiance was verzekerd en het was zeker geen klassieker;). Misschien past de nieuwe versie met Regi nog beter, omdat er nog meer beat in zit.Succes!Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Ik ben eens naar een trouwfeest geweest en het intredelied was de intro van Windkracht 10, beetje dramatiek...