Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes voor muziek intrede zaal???

24-10-2007 18:20:05
Hey bruidjes,

Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om een goed liedje te vinden voor de intrede in de zaal van het koppel. Het moet nl. een liedje zijn waardoor de swung er al direct inzit. Welke liedjes nemen jullie of heeft er iemand enkele tips?

thanks
sophie

Sophie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1290

Greet
24-8-2007
 Meld misbruik24-10-2007 19:16:15

Hallootjes

Wij hadden niet echt iets met swung. Eerder plechtig maar krachtig. We kozen voor chiarots of fire (Vangelis). Je kan dit gemakkelijk beluisteren via Youtube. Voor ons was dit perfect want dat "binnenkomen in de zaal" is toch wel een echt kippenvelmoment. Ik heb nog andere mensen gehoord die "Carnaval de Paris" hebben genomen. Misschien iets meer voor jullie (met wat meer swung).

Succes in jullie zoektocht.

Greet
24/08/2007

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik25-10-2007 1:19:29

wij hadden accidently in love van counting crows, muziek vanuit Shrek.
ging lekker:)

Charlotte
1-5-2009
 Meld misbruik25-10-2007 8:16:48

Wij hebben gekozen voor Le Lac du Conomara. Zodat ze al direct met hun servet staan zwaaien en zo.
Er zijn zo veel liedjes die gepast zijn, veel plezier met het zoeken!

Melissa

Meld misbruik25-10-2007 8:45:34

Wij kiezen voor een eerder speciale entree, namelijk met het liedje thunderstruck van AC/DC. We starten vanaf de explosieve "thunderstruck" in het liedje en komen zo binnen. Zo is het eens iets anders en zit er direct al wat ambiance in de zaal.

Melissa
12/01/08

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik25-10-2007 12:40:46

Bij ons was het een mix:
eerst het klassieke gedeeltje, en daarna safri duo (the bongo song)
ander voorbeeld: he's a pirate (pirates of the carribean) ook te gebruiken bij dessertenbuffet eventueel?
Greetz
Marijke

Patricia
18-7-2008
 Meld misbruik25-10-2007 12:41:26

les lacs du conemara is echt een super nummer om direct het feest te doen losbarsten! En dan staat iedereen met zijn serviette te zwaaien, zoals de traditie het vraagt. Bij ons wordt het zeker dit nummer. Alvast veel succes!

Patricia
18-7-2008
 Meld misbruik25-10-2007 12:41:35

les lacs du conemara is echt een super nummer om direct het feest te doen losbarsten! En dan staat iedereen met zijn serviette te zwaaien, zoals de traditie het vraagt. Bij ons wordt het zeker dit nummer. Alvast veel succes!

lien
23-2-2007
 Meld misbruik25-10-2007 17:03:50

Wij opteerden voor iets specialer: ik ben belgische, mijn man marokkaan. Wat was er perfecter om binnen te komen in de feestzaal dan het liedje "AAA" van BArt Peeters. Gebracht door een vlaamse zanger met arabische muziek. De ambiance was verzekerd en het was zeker geen klassieker;). Misschien past de nieuwe versie met Regi nog beter, omdat er nog meer beat in zit.

Succes!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
 Meld misbruik25-10-2007 17:03:55

Wij opteerden voor iets specialer: ik ben belgische, mijn man marokkaan. Wat was er perfecter om binnen te komen in de feestzaal dan het liedje "AAA" van BArt Peeters. Gebracht door een vlaamse zanger met arabische muziek. De ambiance was verzekerd en het was zeker geen klassieker;). Misschien past de nieuwe versie met Regi nog beter, omdat er nog meer beat in zit.

Succes!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik27-10-2007 19:34:05

Ik ben eens naar een trouwfeest geweest en het intredelied was de intro van Windkracht 10, beetje dramatiek...

Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik27-10-2007 19:34:15

Ik ben eens naar een trouwfeest geweest en het intredelied was de intro van Windkracht 10, beetje dramatiek...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...