Terug naar overzicht
hallo mede trouwkleedpassers,Ik ben voorbije dinsdag voor t eerst gaan kijken met afspraak bij chapeau in A'pen en kan me geen betere service en warme verkoopsters inbeelden, zo attent, nt opdringerig, heel eerlijk en vooral er voor zorgen dat je je op je gemak voelt en ervan geniet.Ga nu donderdag terug voor definitieve keuze en weet zeker dat ik en mijn moeder er met een fantastisch gevoel later op kunnen terugblikken. Ik wens je evenveel succes als ikzelf heb mogen ondervinden. gr. anja
Ik heb mijn kleed gekocht in le Chapeau Bree. en ik heb een dubbel gevoel. ik ben drie keer daar geweest. De eerste keer was het een oudere vrouw, die heel erg vriendelijk en medelevend was (soms een beetje té maar dat stoorde niet). De tweede keer had ik een jong meisje, en deze was echt een hele toffe... maar de derde keer had ik denkelijk de bazin en dit is echt een ** van een mens!! Alles is haar te veel en ze is absoluut niet lief of meelevend! ik hoop dus dat je eentje van de eerste gaat krijgen, dan is alles heel leuk!ze hebben ook fijn veel keuze trouwens, das ook wel fijn!veel plezier!
Hoi Ann,Sorry voor late reactie, ik ben inderdaad bij Le chapeau in Bree geweest.Ik ben van Hasselt maar vond dat ze in Bree de meeste merken hadden die ik mooi vond. Mijn verkoopster heette Nicole en de volgende pasbeurt en bij het afhalen van het kleed heb ik haar opnieuw.Dat vind ik wel erg leuk, zag er ook iemand rondlopen die me op eerste zicht denk ik niet zo goed zou geholpen hebben.En heb jij iets gevonden?Ellen 3/5/08