Terug naar overzicht
Hele goeie tip...Vraag eens de voorbeelden van Olivia. Die is supercreatief en origineel!!!Haar email: anolro_@hotmail.com.Doe haar maar mijn groetjes!Veel succes!xx
Hallokes,Ik wou net hetzelfde zeggen! Olivia maakt geweldige enveloppendozen!!!En heb op de trouw er veel complimentjes over gekregen!Doe ze de groetjes van mij!Groetjes Petra
Wij hadden een witte rechthoekige doos met daarvoor een rood hart. Ik had die zelf gemaakt en het is superhandig!Nog veel succes!
Hallo,Ik ga waarschijnlijk een wensput maken. Als je een foto wilt laat dan je email adres even op dit onderwerp achter, dan stuur ik die even door.Groetjes Ann10 mei 2008
ik wil graag een foto van de wenspunt ontvangen!! alvast een dikke merci op voorhand!!!groetjesversyck_inge@hotmail.com
Een wenspunt?Graag eens een foto, om een idee te hebben.bjorn.verplancke@telenet.be
hoi, mijn zus had net een huis gekocht toen ze trouwden, daar gingen de meeste cadeaucentjes heen gaan, mijn vader heeft dan een mini huisje gemaakt als enveloppendoos, en t leek enorm op hun huis! héél tofx
ik zou ook graag een foto van de wenspunt ontvangen!! Dank u welgroetjesHeidi.Michiels01@telenet.be