Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje: hoe creatief kun je zijn?

24-10-2007 15:41:43
Dag bruidjes, het is nog een klein jaar maar ben toch al bezig met mijn misboekje. Ik zou graag veel teksten zélf laten schrijven door familie, vrienden. Maar ik weet niet zo goed in welke delen van de mis je wat meer creatieve inbreng mag doen dan bij andere delen. Iemand een idee? Iemand ervaringen trouwens met zo persoonlijk mogelijke trouwmisssen? Ik zou bvb mijn broertje van 12 een tekstje laten schrijven voor het vergevingsmoment: kan dat allemaal?

Marie
5-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 296

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik24-10-2007 16:12:54

Hey Marie,

Dat kan zeker allemaal. De meeste pastoors juichen zelfs eigen inbreng toe!! Je bent vrij bij de verwelkoming, de huwelijksbeloftes, het tekstje over de huwelijkskaars, de voorbeden, het tekstje 'ter overweging' enz.

veel succes,
Elke

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik25-10-2007 1:22:55

wij zijn reeds getrouwd, met een pastoor van rent a priest, die maken de mis heel erg persoonlijk, en ik moet zeggen iedereen was heel geboeid, en het was echt niet saai.
wij hebben bijv de communie zelf uitgedeeld met een verrassingsbrood en glaasjes wijn. of wij hadden ook 7 mensen die ons een wens kwamen geven en dan een roos afgaven.
ik kan je mijn misboekje door sturen, als je je email geeft. mijne is DSR_Darkness@hotmail.com

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...