Terug naar overzicht
Hallo,Ik had ook een spiraal en heb die twee weken geleden laten weghalen. Ik had wel geen regels meer. Jij wel? Hoe komt dat? Met een spiraal blijven die toch weg?Groetjes
er zijn ook pilletjes om je maandstonden te laten uitstellen. maar of dat goed is???
@Els:Het hangt er vanaf welk spiraaltje je hebt. Mirena (hormoonspiraaltje) of een gewoon koperspiraaltje. Ik had het laatste en had ook nog mijn regels.
ik heb het hormoonspiraal, en ook nog mijn regels :-(
als ik jouw was zou ik gewoon ens even naar mijn gyneacoloog / dokter bellen met deze vraag... Dan weet je zeker dat je een correct antwoord krijgt en of er een oplossing bestaat die goed is voor je regels toch niet te krijgen...
zwanger worden :-) :-)
Zwanger worden, ja, een goeie oplossing, maar je moet nog in je kleed kunnen he!Wij zijn ook aan het aftellen! Ik wilde rekenen, de trouwdatum min drie maanden... Maar mijn zus zei (die al drie kinderen heeft) dat uw borsten en zo toch serieus opzwellen en zo, dus misschien toch maar effe wachten...
ik heb eerst voor de bruidskinderen gezorgd en dan het huwelijk :-)dus gaan onze zoon ( 3 ) en dochter (2 ) die taak op zich nemen :-)en met 2 kids zijn we echt al tevreden
In principe kan je het oplossen door de pil te nemen. Ga gewoon even langs je huisarts...Groetjes,Tania