Terug naar overzicht
Hallo Nanouchka,Wij trouwden op 01 september en gaven direct iets mee (kaarsje met foto van ons beide). Zijn wel van plan bij Nieuwjaar iedereen nog een foto van ons huwelijk te sturen.groetjes,evy
Hallo,Wij zijn er ook over het denken geweest, maar gaan gewoon na de trouw iedereen een foto op te sturen. Wilden eerst die avond dat al te doen, maar dat is wat moeilijk bij de fotograaf dat we nemen. dus krijgen ze het later.groetjes Evi
Wij bedanken iedereen daarna met een persoonlijk tekstje! Sommige mensen geven ook een cadeau als ze niet komen dus stuur ik gewoon naar iedereen een tekstje met eventueel een foto !
Hallo, Wij trouwen op 10 mei 2008. Het zal inderdaad snel genoeg daar zijn. Wij laten iets van chocolade maken met daar een bedank kaartje aan vast dat we s'avonds meegeven.Groetjes Ann
Hoi Nanouchka, wij trouwen ook 3/5/08.Ik ben 22/10 mijn kleed gaan bestellen bij Le chapeau in Bree. Nu begint het voor mij pas echt te kriebelen.Wij zijn ook nog hard aan het nadenken voor bedankje achteraf.Ik zou het graag de avond zelf geven, maar een foto van de trouwdag gaat niet voor onze fotograaf. We willen toch origineel uit de hoek komen. Moeten dus nog verder zoeken.Succes Ellen
Kijk misschien eens naar www.geluk.com .Ik heb daar mijn inspiratie gehaald voor de cadeautjes die we dezelfde dag nog meegeven met de gasten.Succes!xx
bedankt Lien voor de tipellen
www.huwelijk-bedankjes.nl ik vond de wijnopener wel leuk, flessenopener, kaars in de vorm van een roos
hey,wij hebben een blokkaarsje gegeven met onze foto,naam en datum opheb die besteld via www.ideekaarsen.be de kaarsjes zijn zeer mooi verpakt