Terug naar overzicht
Nee hoor, ik trouw dan ook. Het was mij ook al opgevallen dat er weinig mensen trouwen dan. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?GroetjesEls
Hey Els,Wij hebben al onze feestzaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester en ceremoniewagens.Onze datum voor de kerk hebben we ook al vastgelegd en volgende week hebben we een afspraak met de priester en jullie?Groetjes,Sylvie
Hey Ik trouw ook die dag. Bij ons ligt de zaal, fotograaf (vriend), dj (vriend), ceremoniemeesters (vrienden) vast. Ik vind het wel leuk al die voorbereidingen. Op 10 november houden wij ons verlovingsfeest, dus nu gaat alle aandacht naar daar.Groetjes,Ann
Hallo,Wij hebben al de zaal, fotograaf en stadhuis ligt ook al vast.Ik vind wel geen ceremoniemeester. Kennen jullie geen goede? ik ben van de streek van KortrijkHet is mij ook al opgevallen dat we met weinig zullen zijn die die dag trouwen.Tof dat ik nog lotgenootjes gevonden hebben!!! ;-)
Hallo,Wij hebben de zaal, de kerk, gemeentehuis, ceremoniewagens, ceremoniemeesters (vrienden) en fotograaf.Hebben jullie al rondgekeken voor een trouwkleed? Mezelf kennende ben ik er alvast aan begonnen. Maar 't zal niet simpel worden. Ik heb nog twee winkels vastgelegd, JPC en Le Chapeau in november en dan geef ik het op en laat het maken.groetjes,Els
Wij trouwen ook op 27 september 2008!Bij ons is enkel het stadhuis, de kerk en de zaal geregeld, de rest volgt op tijd en stond... Groetjes