Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27 september 2008

24-10-2007 8:43:22
K ben eens benieuwd als er al meer bruidjes zijn die ook op 27/09/08 in het huwelijksbootje stappen, want Sofie en ik waren hier blijkbaar de enige.

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 202

Els
27-9-2008
 Meld misbruik24-10-2007 9:40:05

Nee hoor, ik trouw dan ook. Het was mij ook al opgevallen dat er weinig mensen trouwen dan. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Groetjes
Els

Sylvie

Meld misbruik24-10-2007 11:25:00

Hey Els,

Wij hebben al onze feestzaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester en ceremoniewagens.
Onze datum voor de kerk hebben we ook al vastgelegd en volgende week hebben we een afspraak met de priester en jullie?

Groetjes,

Sylvie

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik25-10-2007 9:26:09

Hey
Ik trouw ook die dag. Bij ons ligt de zaal, fotograaf (vriend), dj (vriend), ceremoniemeesters (vrienden) vast. Ik vind het wel leuk al die voorbereidingen. Op 10 november houden wij ons verlovingsfeest, dus nu gaat alle aandacht naar daar.

Groetjes,

Ann

Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik25-10-2007 18:24:11

Hallo,

Wij hebben al de zaal, fotograaf en stadhuis ligt ook al vast.
Ik vind wel geen ceremoniemeester. Kennen jullie geen goede? ik ben van de streek van Kortrijk
Het is mij ook al opgevallen dat we met weinig zullen zijn die die dag trouwen.
Tof dat ik nog lotgenootjes gevonden hebben!!! ;-)

Els
27-9-2008
 Meld misbruik29-10-2007 12:02:14

Hallo,
Wij hebben de zaal, de kerk, gemeentehuis, ceremoniewagens, ceremoniemeesters (vrienden) en fotograaf.Hebben jullie al rondgekeken voor een trouwkleed? Mezelf kennende ben ik er alvast aan begonnen. Maar 't zal niet simpel worden. Ik heb nog twee winkels vastgelegd, JPC en Le Chapeau in november en dan geef ik het op en laat het maken.
groetjes,
Els

tienne
1-1-2008
 Meld misbruik27-11-2007 11:29:43

Wij trouwen ook op 27 september 2008!
Bij ons is enkel het stadhuis, de kerk en de zaal geregeld, de rest volgt op tijd en stond...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...