Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

CD in de kerk: hoe organiseren?

23-10-2007 17:58:34
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 5/07/08 en hebben nog steeds niemand om de muziek in onze huwelijksmis te verzorgen.
Ik hoor bepaalde liedjes heel graag en had daarom gedacht om een cd te maken en deze te laten afspelen in de kerk.
Iemand een idee hoe je dit praktisch organiseert? Qua geluidsinstallatie en zo? Ik heb er geen idee van hoe ik eraan moet beginnen..

Groetjes Lieselot

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 215

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik23-10-2007 19:53:12

Van waar zijn jullie?
Ik ken een trio (zussen) die ik persoonlijk toch heel graag hoor zingen.
En je mag zelf liedjes kiezen uit hun verzameling die ze zingen.

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik23-10-2007 21:24:07

Heeeeei!!!

Wij gaan ook een cd gebruiken, hoe we het precies zullen organiseren: geen idee, ik kom hier meelezen met jou ;-)

Maar waarom ik reageer: wij trouwen dezelfde dag!!! Jipieeee :-)

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik24-10-2007 8:31:11

Hoi,

Wij hebben de muziekinstallatie van de Kerk gebruikt en die klonk heel goed. De mevrouw die de administratie van onze Kerk doet, heeft de liedjes gespeeld en dat is heel goed verlopen. Zij doet dat bij alle huwelijksmissen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kristel

Meld misbruik24-10-2007 10:10:11

Hoi,

Hier hetzelfde als bij Kirsten, werd gedaan door de mevrouw van de administratie. Best eens met haar bellen of een afspraak maken.

Groejes

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik24-10-2007 11:02:04

Hallo,

Wij hebben ook de muziekinstallatie van de kerk gebruikt. Je kan altijd afspreken met de priester of de koster om op voorhand de cd eens te gaan testen (je weet nooit met een zelfgemaakte cd hé).
Wij hadden een jongetje (leeftijd: 12jaar) uit de familie gevraagd om de cd aan en af te zetten. Die was heel blij dat hij zoiets mocht doen. Hij heeft nl ook onze misboekjes uitgedeeld.

groetjes,
Chantal
getrouwd op 01.09.07

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik24-10-2007 11:02:10

Hallo,

Wij hebben ook de muziekinstallatie van de kerk gebruikt. Je kan altijd afspreken met de priester of de koster om op voorhand de cd eens te gaan testen (je weet nooit met een zelfgemaakte cd hé).
Wij hadden een jongetje (leeftijd: 12jaar) uit de familie gevraagd om de cd aan en af te zetten. Die was heel blij dat hij zoiets mocht doen. Hij heeft nl ook onze misboekjes uitgedeeld.

groetjes,
Chantal
getrouwd op 01.09.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...