Terug naar overzicht
Van waar zijn jullie?Ik ken een trio (zussen) die ik persoonlijk toch heel graag hoor zingen.En je mag zelf liedjes kiezen uit hun verzameling die ze zingen.
Heeeeei!!!Wij gaan ook een cd gebruiken, hoe we het precies zullen organiseren: geen idee, ik kom hier meelezen met jou ;-)Maar waarom ik reageer: wij trouwen dezelfde dag!!! Jipieeee :-)
Hoi,Wij hebben de muziekinstallatie van de Kerk gebruikt en die klonk heel goed. De mevrouw die de administratie van onze Kerk doet, heeft de liedjes gespeeld en dat is heel goed verlopen. Zij doet dat bij alle huwelijksmissen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi,Hier hetzelfde als bij Kirsten, werd gedaan door de mevrouw van de administratie. Best eens met haar bellen of een afspraak maken. Groejes
Hallo,Wij hebben ook de muziekinstallatie van de kerk gebruikt. Je kan altijd afspreken met de priester of de koster om op voorhand de cd eens te gaan testen (je weet nooit met een zelfgemaakte cd hé). Wij hadden een jongetje (leeftijd: 12jaar) uit de familie gevraagd om de cd aan en af te zetten. Die was heel blij dat hij zoiets mocht doen. Hij heeft nl ook onze misboekjes uitgedeeld.groetjes,Chantalgetrouwd op 01.09.07