Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gescheiden ouders - weggeven in de kerk

23-10-2007 17:02:16
Hey bruidjes,
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont nu in Luxemburg waardoor ik hem max. 3 keer op een jaar zie. Dus ik heb er zeker geen hechte band mee en dus zie ik het niet zitten dat hij mij zou weggeven in de kerk. Het liefst van al zou ik met mijn moeder gaan, maar zij wil niet dat ik partij kies en ik eigenlijk ook niet. Als koppel naar voor gaan, is geen optie want de moeder van mijn verloofde zal mijn verloofde vergezellen (ik wil hen dit ook niet afnemen, het is hun moment) en dus dacht ik eraan om alleen naar voor te gaan. Zijn er nog bruidjes die dit gedaan hebben of van plan zijn? Of zien jullie nog andere oplossingen?

Bedankt,

Ann (27/09/2008)

Ann
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 228

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik23-10-2007 17:11:27

Hallo Ann,

Als je dit ziet zitten is alleen gaan zeker een optie. Wat ook kan, is samen met de bruidskindjes (als die er zijn), samen met je getuige, samen met je broer (als je die hebt), samen met een beste vriendin of vriend,... . Ik denk dat alles mogelijk is en dat je gewoon moet kiezen waar JIJ je het best bij voelt. Het is tenslotte jullie dag!
Veel succes ermee.

Groetjes
Silvy

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik23-10-2007 17:16:38

Hallo,

Ik zit ongeveer in de zelfe situatie. heb ook geen hechte band met mijn papa. Nu wij gaan dit wel doen als koppel in de kerk gaan. Mijn schoonmoeder heeft daar alle begrip voor.
Zowel mijn aanstaande als ikzelf voelen ons daar het beste bij.

Ik zou er nog eens goed over nadenken, en praten met je aanstaande waar jullie jullie het beste bij voelen.

Voelen jullie jullie het beste bij het smaen binnen komen probeer dit dan op een rustige manier uit te leggen aan je schoonmoeder samen met je aanstaande.

Ik hoop dat zij dit zal gerijpen en dat ze dan bij zichzelf zegt "het is hun dag! Als zij het naar hun zin hebben en voelen ze zich zo goed dan ist voor mij ook goed".

Allé ik zou toch zo redeneren é.
Kwil alleen maar helpen en mss is dit één van de oplossingen.

Denk er eens over na.
Veel succes!

Kimberly
4/07/2008

dorien

Meld misbruik23-10-2007 17:28:12

Ik ga met mijn schoonvader...

Je moet inderdaad doen waar JIJ je het beste bij voelt, het is nog steeds jouw en jullie dag ;-). Geniet ervan!

dorien

Meld misbruik23-10-2007 17:28:18

Je moet inderdaad doen waar JIJ je het beste bij voelt, het is nog steeds jouw en jullie dag ;-). Geniet ervan!

dorien

Meld misbruik23-10-2007 17:28:23

dorien

Meld misbruik23-10-2007 17:28:28

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik24-10-2007 11:56:46

Hey Ann,

Ik heb ook lang getwijfeld over wij mij mocht weggeven. Mijn ouders zijn ook gescheiden en met mijn vader heb ik nog nooit een goede band gehad. Aan de andere kant ben ik redelijk traditioneel dus heb ik er maar voor gekozen om de traditie te laten zegevieren en zo zal ik uiteindelijk toch weggegeven worden door mijn vader.
Het ligt allemaal moeilijk met gescheiden ouders maar uiteindelijk hecht ik niet zoveel belang aan dat weggeven.

Groetjes,
Stefanie
19/07/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...