Terug naar overzicht
Annemie,Wij trouwen ook in februari (15/02) en ik hoop ook op sneeuw of toch tenminste goed vriezen!Maar met sneeuwmachines en zo, mmmm dat ga ik toch niet echt doen...Veel succes in elk geval!
Ik weet niet van waar je bent, maar in Peer is er Snow Valley. Dit is een indoor ski piste. Misschien kan je daar eens vragen?groetjes
Beste,Wij zoeken koppels die trouwen in de winterperiode voor een nieuw Vitaya programma.Mail me even voor meer info cheerumampaey@kanakna.com
Hihihi, even reageren hierop, want jullie trouwen exact een jaar na ons! Jaja, wij zijn dit jaar getrouwd op 23/02. Ik kan je er wel bijvertellen dat het zeker geen winterse dag was, integendeel! Het was een zonnigere dag dan de meeste dagen die we deze zomer gehad hebben;). Misschien inderdaad zelf zorgen voor je winterse sfeer, je weet maar nooit;).Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hihi grappig wij wilden ook in februari trouwen omdat statistisch gezien er dan het meeste kans is op sneeuw...We konden echter zo lang niet meer wachten het is dus oktober geworden, ook een mooie maand, een herfstmaand. Veel plezier in februari!