Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sneeuw

21-10-2007 23:59:05
Hallo,
wij trouwen 23-02-2008, en ik hoop echt op een winterse dag omdat ik gek ben op sneeuw. Is er iemand die ideeën heeft om de tuin van mn ouders om te toveren in een wintertuin? Hebben daar namelijk de receptie na de mis. Vind niet echt adressen van sneeuwmachines en dergerlijke.

annemie
23-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 204

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik22-10-2007 8:43:50

Annemie,
Wij trouwen ook in februari (15/02) en ik hoop ook op sneeuw of toch tenminste goed vriezen!
Maar met sneeuwmachines en zo, mmmm dat ga ik toch niet echt doen...
Veel succes in elk geval!

Isabel
5-9-2008
 Meld misbruik22-10-2007 11:06:25

Ik weet niet van waar je bent, maar in Peer is er Snow Valley. Dit is een indoor ski piste. Misschien kan je daar eens vragen?

groetjes

cheeru

Meld misbruik22-10-2007 15:15:22

Beste,

Wij zoeken koppels die trouwen in de winterperiode voor een nieuw Vitaya programma.
Mail me even voor meer info cheerumampaey@kanakna.com

lien
23-2-2007
 Meld misbruik22-10-2007 15:21:49

Hihihi, even reageren hierop, want jullie trouwen exact een jaar na ons! Jaja, wij zijn dit jaar getrouwd op 23/02. Ik kan je er wel bijvertellen dat het zeker geen winterse dag was, integendeel! Het was een zonnigere dag dan de meeste dagen die we deze zomer gehad hebben;). Misschien inderdaad zelf zorgen voor je winterse sfeer, je weet maar nooit;).

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik25-10-2007 15:45:15

Hihi grappig wij wilden ook in februari trouwen omdat statistisch gezien er dan het meeste kans is op sneeuw...We konden echter zo lang niet meer wachten het is dus oktober geworden, ook een mooie maand, een herfstmaand. Veel plezier in februari!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...