Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tanden laten bleachen

20-10-2007 22:44:31
Hallo allemaal,
Ik zou graag mijn tanden laten bleachen voor de trouw, ik heb nl nogal gele tanden (ik rook niet) weet iemand een goede tandarts die niet al te duur is? regio limburg of kempen?

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 295

steve
3-5-2008
 Meld misbruik21-10-2007 11:21:33

hoi eva

je moet eens bij jou tandarts informeren want er bestaan 2 systemen om te bleken , het thuis bleken of in de stoel bleken dan ben je na 2-3u klaar maar dat is nogal prijzig je moet rekenen op 300-400 euro, of je laat bij jou tandarts afdrukken maken van je tanden en dat wordt er een malletje gamaakt en krijg je een gel mee en dat moet je gedurende 4-6 dagen dragen snachts of door de dag een aantal uren maar ook hier ken ik de prijzen niet van want ik werk in nederland bij een tandarts, maar het voordeel van het laatste systeem is dat je na een jaar opnieuw kan bleken dan hoef je alleen de gel na te bestellen...die systemen heb je ook bij de drogist maar die zijn niet zo effectief...hoop dat je hier iets meer mee weet

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik21-10-2007 11:22:27

hallo,
in hasselt in de gallerij van de ware vrienden had je vroeger iemand die dat deed, maar weet de prijs er niet van.

groetjes
heidi

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik21-10-2007 11:22:51

hallo,
in hasselt in de gallerij van de ware vrienden had je vroeger iemand die dat deed, maar weet de prijs er niet van.

groetjes
heidi

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-10-2007 12:06:44

Ik heb ook eens geïnformeerd bij onze tandarts, maar die is daar pertinent tegen. Na een tijdje zie je verkleuringen op de tanden+ze worden veel gevoeliger. Hij raadt het iedereen af. Je tanden poetsen met tandpasta met whitening en ze bij de tandarts eens laten opblinken is veel effectiever en gezonder. En weet je...de mijne zijn al een heel stuk witter ;-)

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik21-10-2007 16:02:12

Ik heb het ook eens gevraagd bij onze tandarts, maar zowel het home bleachen als het bij de tandarts laten doen zijn redelijk prijzig (ik ben de getallen vergeten, maar het was eerder rond de 600 voor home bleachen en nog meer als de tandarts het doet).

Begin zeker niet zelf te experimenteren! Die dingen kunnen je glazuur aantasten!

Ik heb ook eens een 2de mening gevraagd aan de tandarts van mijn vriend en die was ook niet zo'n voorstander maar hij vond het home bleachen voor 1 keer wel kunnen, maar zeker niet herhalen en al helemaal niet regelmatig!!

Ik denk dat ik eerst eens ga proberen hoe ver ik kom met sensodyne whithening van de apotheker (ik heb het gevoel dat de sensodyne van de apotheker anders is dan die van de GB) en dan oppassen met fruitsap, rode wijn (en roken als dat van toepassing is) etc

Groetjes!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik21-10-2007 19:15:06

Ik had ook geinformeerd bij mijn tandarts en die was er ook niet zo wild van.
Hij zei dat er toch ook nadelen aan zijn, bv als je vullingen hebt of stukjes aangezette tanden enz...

Bovendien zijn de resultaten niet zo spectaculair als ze je willen laten geloven. Je tanden worden er gemiddeld 3 tinten lichter van. Hij hield voorbeeldje tegen mijn eigen tanden en daar zag je maar weinig van voor zo veel geld.

Ik heb het niet laten doen.

Ann
9-9-2009
 Meld misbruik21-10-2007 20:52:01

Hey Eva,

Heb mijn tanden zelf thuis gebleacht met zo'n malletjes en een gel. Resultaat was heel mooi. Maar ik had enkele vullingen vanvoor en die bleken natuurlijk niet mee. Met als gevolg dat als je heel goed kijkt je mijn vullingen ziet zitten. Ik moet ze er dus gaan uithalen en lichtere laten inzetten. Maar resultaat is wel heel mooi. Prijs valt goed mee. 60€ voor de malletjes (= éénmalig) en de gel dacht ik 30€ kan je zo dikwijls doen als je wil. Hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik22-10-2007 9:46:20

Hallo,

Ik ga om de 6 maanden op controle naar de tandarts. En dan poets hij mijn tanden nadien ook op een speciale manier. Mijn tanden zijn nadien ook altijd heel wit. En ik betaal voor de controle + poetsen ongeveer 48 euro waarvan ik een groot stuk terug krijg van de ziekenbond.

Groetjes

Els
27-9-2008
 Meld misbruik22-10-2007 13:49:29

Hallo,
Ik ben momenteel ook mijn tanden aan het verbeteren (na valpartij stukken afgebroken, heel elegant dus...). Mijn tandarts maakt er geen probleem van, van het witten maar blijkbaar is die witmakende tandpasta superslecht voor de tanden.
BTW Ann, heb je dat gewoon in de winkel gekocht die malletjes en gel?
groetjes
Els

didin

Meld misbruik23-10-2007 9:07:11

hoi
Wat Steve zegt van die twee systemen klopt.
Mijn man heeft home bleaching gedaan net voor onze trouw en het resultaat was verbluffend. Ook heel veilig volgens de tandarts. Prijs was rond de 250 euro. Na een paar maanden kan je het nog eens opnieuw doen (er is overschot van die substantie).
Persoonlijk zou ik het alleen aanraden als je een sterk gebit hebt. Als je veel problemen hebt met tandgevoeligheid en snel ontstekingen en gaatjes enzo hebt is het af te raden. Mijn man had even last van gevoelige tanden, nadien niets meer. Echt een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...