TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
bjorn
20-12-2008
|
20-10-2007 20:49:07
De Vossenberg is zeker een aanrafer! Het Klokhof in Marke (bij Kortrijk) is zeker ook niet mis! En daar krijgt het bruidspaar een overnachting in een bruidssuite cadeau! 't Gravenhof in Torhout is zeker ook een aanrader! Het Blauwhuis (kasteel) in Izegem ook!
|
|
Jan
|
20-10-2007 21:05:30
Mieke, ik kan er beslist het Godshuis in Sint-Laureins (streek Maldegem - Eeklo) bij vernoemen: zeer ruim, beslist niet alledaags (prachtig gerestaureerd) Beslist een bezoekje waard: en 300 genodigden is er zeker geen probleem. Wel midden in stad, maar toch uniek (met zicht op de reien is het Sint-Jan te Brugge. Ook meer dan ruimte genoeg voor veel genodigden! Veel suc6 !
|
|
bjorn
20-12-2008
|
20-10-2007 22:01:46
Graag meer info over het Godshuis, indien mogelijk... Lokatie ideaal voor zo'n 120 genodigden? Betaalbaar? Welke formules? Slaapgelegenheid? Krijgt het bruidspaar een overnachting? Sfeer? Lekker eten? ...
|
|
Thierry
|
|
|
heidi
10-11-2007
|
21-10-2007 12:47:30
Het vijverhof in Wevelgem heeft een mooi uitzicht op een vijver. Als je er vroeg bij bent kun je de twee zalen huren en dan kunnen er ongeveer een 400 pers in. Wij huren de grootste zaal alleen en wij zijn met een goeie 250 pers. Een overnachting in de bruidsuite krijg je ook kado (het hotel ligt een 5km van de feestzaal, maar ze voeren je na het feest gratis met een taxi naar het hotel).
|
|
Jan
|
21-10-2007 16:45:00
tav Bjorn: Ik kom beroepshalve in contact met verschillende zalen. Bij het huwelijksfeest in het Godshuis (december 2006) waren er 394 genodigden! In de achterste zaal was er meer dan plaats genoeg, en het dansfeest voltrok zich in de 'kapel', waar je boven ook zicht op hebt. Er is tevens nog een ruimte op de zijkant van de kapel, waar het (uitgebreid) dessertbuffet opgesteld was. Ik denk niet dat je nu al kunt ter plaatse overnachten, want de restauratie is nog volop bezig. Het bruidskoppel had een hotel geboekt te Eeklo, waar de genodigden die er bleven met bus gebracht en gehaald werden. In elk geval een schitterende locatie, maar waarschijnlijk niet goedkoop. Even een mail naar het Godshuis zal beslist je andere vragen beantwoorden. Veel suc6 !
|
|
Cindy
12-9-2008
|
21-10-2007 17:41:28
hallo wij hebben het vijverhof te Wevelgem als feestzaal gekozen voor 12.09.08 de eerste ervaringen met de mensen daar zijn zeker heel goed. ik. ze kunnen twee zalen samen openzetten en ze zeiden daar dat er tot 450 man inkon. is een feestzaal aan een grote vijver, waar je (als het goe weer is) met de boot meemag. zeker een ideale locatie voor romantiek :) groeten cindy http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Charlotte
1-5-2009
|
23-10-2007 10:38:38
Ik ken nog een hele goede en mooi gelegen zaal: Ten Boogaerde in Kortemark, heel rustig gelegen, héééél mooi en een speelpleintje voor de kinderen, ook een oranjerie voor je receptie te doen als het wat kouder is. De zaal in Diksmudie is ook heel gekend (Saint-Germain) maar die blijkt 3 jaar op voorhand geboekt te moeten worden, is ook in het stad gelegen. Veel succes!
|
|
Sandra
25-7-2008
|
23-10-2007 10:47:51
salons de lelie heeft een prachtige tuin en een zeer romantische orangerie, er is ook nog een grotere zaal voor de grotere groepen. ze zijn er alvast zeer vriendelijk. Wij houden er ons trouwfeest zomer 2008. Salons Saint Germain hoef je geen 3jaar op voorhand te boeken hoor, wij waren 1jaar op voorhand en hadden daar nog keuze in de data die ons lagen, maar we vonden Salons De Lelie romantischer en een mooiere ligging, op de buiten. Saint Germain ligt temidden de stad en heeft ook geen tuin.
|
|
Sandra
25-7-2008
|
23-10-2007 10:47:57
salons de lelie heeft een prachtige tuin en een zeer romantische orangerie, er is ook nog een grotere zaal voor de grotere groepen. ze zijn er alvast zeer vriendelijk. Wij houden er ons trouwfeest zomer 2008. Salons Saint Germain hoef je geen 3jaar op voorhand te boeken hoor, wij waren 1jaar op voorhand en hadden daar nog keuze in de data die ons lagen, maar we vonden Salons De Lelie romantischer en een mooiere ligging, op de buiten. Saint Germain ligt temidden de stad en heeft ook geen tuin.
|
|
bjorn
20-12-2008
|
23-10-2007 17:48:39
Aan Sandra,
Waar ligt Salons De Lelie?
|
|
Mieke
|
23-10-2007 19:42:22
Bedankt voor de vele reacties! Ik zal alles eens rustig bekijken, ik heb nog wat tijd hé. Ik had eventueel ook gedacht om in de namiddag een boottochtje of zo te doen om dan ook nog enkele foto's te nemen. Ik weet natuurlijk nog niet of dit qua tijd wel mogelijk zal zijn. Als dit mogelijk zou zijn, zou ik dit natuurlijk liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de feestzaal doen om zo weinig mogelijk tijd te verliezen. Ik denk dat enkel het Vijverhof in Wevelgem ook boottochtjes aanbiedt. Onze eerste keuze was eigenlijk de Vossenberg maar daar denk ik dat dit niet mogelijk is. Ik heb hiervoor al een mail gestuurd maar krijg geen antwoord terug... Zijn er onder jullie die weten of dit daar mogelijk is?
@Bjorn,
Salons De Lelie ligt in Beauvoorde, dat is een kleine gemeente in de omgeving van Veurne.
Groetjes, Mieke 27-06-09
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
24-10-2007 9:17:02
Mieke,
Ik denk niet dat de Vossnberg boottochtjes aanbiedt. Ik vrees dat je het dan zelf zult mogen regelen.Persoonlijk (!) had ik de indruk dat de Vossenberg liever heeft dat je niet al te veel van de platgetreden paden aftreedt. Ik weet niet wanneer je je mail om info verstuurd hebt, maar de dinsdag en woensdag zijn ze gesloten waarvan ze de dinsdag helemaal geen telefoons en dergelijke beantwoorden. Zo heeft één van de personeelsleden me toch zelf gezegd.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|