Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liederen kerkviering

19-10-2007 20:06:04
dag toekomstige bruidjes,
Wij hebben gisteren naar onze pastoor geweest. Deze wilt niet dat er cd's worden afgespeeld in de kerk. Wel krijgen we een koor in de plaats dan. Maar welke liedjes kies je dan??? kunnen jullie mij helpen?

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 279

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik20-10-2007 11:35:45

Hey,

Ik zou dat koor afwijzen als mogelijk en zelf op zoek gaan naar een groepje dan heb je toch al iets meer mogelijkheden die hebben dan de instrumenten bij en das toch beter dan altaargeluid.Dit zal je ook wel is moeten vragen aan de priester.

groetjes
Sarah

Tom

Meld misbruik20-10-2007 12:24:34

Dag Kimberly

Neem anders gerust ook eens een kijkje op www.imperialbrass.be , misschien kan dit ook wel ideeën opleveren.

Groetjes,
Tom

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik20-10-2007 13:51:55

Wat een ouderwetse priester is me dat???
Kunnen jullie niet ergens anders trouwen?

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik20-10-2007 14:46:17

Dat is wel stom, bij onze priester was dit geen enkel probleem. Hij stelde het zelfs voor om het zo te doen.

Ik zou zeggen tegen je priester, welcome in the 21st century!

Sarah
24-5-2008
 Meld misbruik20-10-2007 17:26:03

Dat is inderdaad wel heel jammer dat er nog zo'n ouderwetse priesters bestaan. Als ik jou was zo ik inderdaad ook zoeken naar een bandje of zo voor jullie liedjes te brengen, want zo'n kerkkoor is heel klassiek en zij kunnen waarschijnlijk alleen maar kerkliederen zingen. Kunnen jullie geen beroep doen op mensen in de familie die ietwat zangtalent hebben? Dat heeft ook zijn charmes. Wij gaan dat alvast proberen om enkele familieleden van mijn vriend te laten zingen.

In ieder geval, veel succes.

Sarah

Tom

Meld misbruik24-10-2007 15:27:17

Ideetje: www.imperialbrass.be , misschien kan dit jullie ook wel op ideeën brengen!
Groetjes,
Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...