Terug naar overzicht
Hey,Ik zou dat koor afwijzen als mogelijk en zelf op zoek gaan naar een groepje dan heb je toch al iets meer mogelijkheden die hebben dan de instrumenten bij en das toch beter dan altaargeluid.Dit zal je ook wel is moeten vragen aan de priester.groetjesSarah
Dag KimberlyNeem anders gerust ook eens een kijkje op www.imperialbrass.be , misschien kan dit ook wel ideeën opleveren.Groetjes,Tom
Wat een ouderwetse priester is me dat???Kunnen jullie niet ergens anders trouwen?
Dat is wel stom, bij onze priester was dit geen enkel probleem. Hij stelde het zelfs voor om het zo te doen.Ik zou zeggen tegen je priester, welcome in the 21st century!
Dat is inderdaad wel heel jammer dat er nog zo'n ouderwetse priesters bestaan. Als ik jou was zo ik inderdaad ook zoeken naar een bandje of zo voor jullie liedjes te brengen, want zo'n kerkkoor is heel klassiek en zij kunnen waarschijnlijk alleen maar kerkliederen zingen. Kunnen jullie geen beroep doen op mensen in de familie die ietwat zangtalent hebben? Dat heeft ook zijn charmes. Wij gaan dat alvast proberen om enkele familieleden van mijn vriend te laten zingen.In ieder geval, veel succes.Sarah
Ideetje: www.imperialbrass.be , misschien kan dit jullie ook wel op ideeën brengen!Groetjes,Tom