Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

19-10-2007 14:37:55
Hallo medetrouwerkes,

Heeft iemand onder jullie ervaring met Fabrigold ivm trouwringen?
Of heeft iemand onder jullie andere goede adressen?
Wil "persoonlijke ringen", geen standaardringen.

Thanks.

bjorn
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 264

Sylvie

Meld misbruik19-10-2007 14:41:39

Fabrigold heeft hele mooie ringen, uitstekende kwaliteit en in alle prijsklasses.
Wat ook heel mooi is en persoonlijk zijn nu de ringen met eigen vingerafdruk, die vind je bijvoorbeeld bij Fedi Di Oro in Izegem, prijs/kwaliteit helemaal niet duur, andere ringen vind je daar natuurlijk ook, zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.

Groetjes

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik19-10-2007 20:10:14

Onze trouwringen komen van fabrigold en we zijn er heel tevreden mee. Ze zijn echt origineel en ik word nog altijd blij en trots als ik ze zie. Ook de prijs-kwaliteit-verhouding viel heel goed mee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...