Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

  17-10-2007 15:30:23
Het is mss al veel gevraagd, maar wij geraken er maar niet uit wat we als cadeau kunnen geven aan onze ouders (feest 's avonds). Iemand originele ideeën?
Katleen

katleen
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1863


kim
25-8-2007
 Meld misbruik17-10-2007 17:27:36

Hallo,
wij hebben aan onze ouders een mand cadeau gedaan. We hebben bij het bruidsparadijs in Kapellen zo een fles wijn met twee kurken laten maken met als etiket een foto van ons. Daarnaast hebben we ook nog bij de pralinewinkel een "pralinentaart" laten maken. Vervolgens hebben we dit door de bloemist in een grote mand laten leggen en hebben we ze het laten opvullen met een bloemstuk. Was echt héél mooi en onze ouders waren er heel blij mee!
Succes nog met de zoektocht!



Caroline
17-5-2008
 Meld misbruik17-10-2007 21:02:37

Een vriendin van mij is vorige week getrouwd en heeft als cadeau aan de ouders een foto van hen die die middag genomen was tijdens de fotosessie laten inkaderen. de fotograaf heeft die dan gebracht en zo hadden hun ouders de allereerste trouwfoto!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 7:44:15

wij geven soms van die cadeaubons van reisbureaus. dat zijn van die boekjes met daarin bons voor vb gastronomisch weekend, romantisch diner, verwenweekend, kasteelweekend,.. prijzen vanaf 49 euro voor 2 personen geloof ik
onder het motto van "jarenlang hebben jullie ons verwend, nu verwennen we jullie'
Eventueel zoals hieronder beschreven met wijn, pralinetaart,..



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 8:16:37

Wij gaan ook voor het weekendje weg voor de ouders. Ik denk dat zij het ook wel druk zullen hebben voor de trouw, en zo kunnen we hen even "op rust" zetten...

Groetjes,

Tania



Nele
20-10-2007
 Meld misbruik19-10-2007 7:07:42

Hallo,

Wij geven aan de ouders een luxe ontbijtmand aan huis, compleet met champagne, geleverd de dag na het huwelijk tegen de middag.



evelien

 Meld misbruik19-10-2007 20:42:19

wij zijn van plan om onze ouders een foto te geven die s'middags genomen zal worden. de fotograaf brengt die dan s'avonds ingekaderd naar de feestzaal



Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik20-10-2007 20:46:07

Hallo

Wij trouwen 13/09/08 en geven onze ouders een foto van onze fotoreportage. Aan mijn ouders geven we nog een foto van mijn zus en ikzelf samen. En aan mijn vriend zijn ouders een foto van zijn zus en hem.

Mijn zus heeft dat op haar huwelijk ook gedaan en mijn ouders waren door het dolle heen.

Veel geluk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...