Terug naar overzicht
Dag valerieals je veel liedjes hebt zal je mis op zich bijna 1,5 uur duren. Reken nog wat tijd aan de kerk om mensen te begroeten. Bij ons was de mis om 14u30. De mis was gedaan om 16u05. Even de mensen gedag zeggen. Dan naar de fotolocatie (eerst met de suite aan de kerk foto's). Naar de fotolocatie was ongeveer 5 min rijden. Toch waren we met een kleine tussenstop bij ons thuis pas in de feestzaal rond 17u45. Dus ik vind jouw timing een beetje krap.Ingrid
Dank je wel Ingrid, ik dacht dat ook maar mijn vriend vond een receptie die pas vanaf 17u30 ten vroegste kon starten véél te laat. Merci voor de goede raad! Mannen jagen hun precies graag op he :-)Groetjesvalérie
Beste Valéri,Ik vind persoonlijk als ge eerst naar de kerk moet gaat om 14h en dan nog van 15h30 tot 17h30 moet wachten tot je naar de receptie kunt gaan super lang! Tis ni dat iedereen eens rap naar huis kan gaan hé... Ik denk dan wel dat je minder volk voor de mis zult hebben... Greetz,Sheron02/02/2008 ;-)
wij zoeken voor een Vitaya programma koppels die trouwen tussen november en maart. jullie voldoen dus prima!Indien interesse mail even naar cheerumampaey@kanakna.com of bel 0477/93.11.75. voor meer info.We zouden jullie een aantal dagen volgen en natuurlijk ook op jullie dag zelf. Dus dit zou een heel mooi aandenken zijn.
onze fotograaf telt 1,5 uur voor foto's. dus:1,5 uur foto15 minuten rijden30 minuten op adem komen en u opfrissenik zou denken 17u30 (toch als mis effectief om 15u30 gedaan is)Waar blijft de suite intussen?? Het is idd wel lang wachten voor die mensenMijn schoonzusje is getrouwd om 10 uur en dan hebben we tot 18u30 moeten wachten in een zaaltje tot het feest begon...
Kan je de foto's misschien niet voor de mis doen dan moet je niet van het ene naar het andere rennen...Groetjes
wij hebben het zo gedaan :onze mis was om 14u30, daarna zijn wij voor de foto's vertrokken.we hadden iedereen uitgenodigd voor zowel de receptie als het avondfeest, omdat we niemand konden uitsluiten (220 personen wel!)na de mis mocht iedereen al naar de receptie vertrekken die wilde, maar wij waren er wel nog niet aanwezig want we waren foto's trekken. zo hoefden we niet te letten op het uur dat we echt wel op tijd zouden zijn voor de receptie, en zo konden de mensen die niet naar huis wilden na de mis toch al doorgaan, en degenen die wel naar huis wilden hadden hier de kans voor!
Aha! Tof!Eindelijk iemand die het ook aandurft om putteke winter te trouwen! Wij, Peter en Griet, hebben dezelfde trouwdatum uitgekozen. Ken je er nog mss?Groetjes, Griet
Hey Griet,wij, Sheron en Filip, trouwen ook putteke winter, ook 02/02/2008! Waar trouwen jullie? Bij ons wordt het Leuven...Groetjes,Sheron
Bij ons Londerzeel! Tof, we zijn al met 3 koppels!
Hoi iedereen,Alvast bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik de receptie om 17u30 zal starten, onze suite bestaat enkel uit onze ouders en de zus van mij vriend. Onze andere familie en vrienden vinden die 2u een aangename opfrissing voor de receptie.Ja idd, leuk dat er nog koppels trouwen in de winter. Ik ken anders niemand die trouwt 02-02-2008. Onze trouw gaat door in Gent. Het begint nogal te korten he! Beginnen bij jullie de kriebels ook al te komen? :-)Valérie x