Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  17-10-2007 12:15:15
Hoi iedereen,

Ik en mijn verloofde zouden heel graag op reis gaan na onze trouw maar we zijn een beetje bang dat dit toch een groot stuk uit ons budget gaat nemen. Wij zouden graag voor een week ergens naar toe gaan zoals Griekenland of Venetië. Kan mij iemand zeggen hoeveel dit ongeveer zou kosten, want wij hebben hier geen idee van. Wij zouden graag met het vliegtuig want geen van ons heeft dit al gedaan.

Alvast bedankt
Groetjes
Nathalie & David
080808

Nathalie
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 913


Sylvie

 Meld misbruik17-10-2007 12:27:01

Hey Nathalie,

Veel is afhankelijk van bestemming tot bestemming. Als je bijvoorbeeld naar Griekenland wilt gaan, zal je goedkoper zijn als je bijvoorbeeld naar Rhodos, Kreta, Corfu, Kos wilt gaan dan bijvoorbeeld naar Santorini wat dan weer aan de duurdere kant is.
Natuurlijk is het ook afhankelijk naar wat je juist op zoek bent, wil je een 3,4 of 5 * hotel en wil je enkel ontbijt, half pension of een all-in met alles erop en eraan?
Als je meer info wilt, moet je mij maar contacteren.

Groetjes,

Sylvie

sylvieluickx@hotmail.com



dorine
17-5-2008
 Meld misbruik17-10-2007 12:44:44

hallo
wij zijn verleden jaar naar kreta geweest.en dat kost 25oo euro.op reis gaan is niet goedkoop
grts dorine



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik17-10-2007 12:54:06

Wij zijn naar Rhodos op huwelijksreis geweest begin juni dit jaar. Het kostte in totaal 1800 euro voor 10 dagen all in. Het hotel was The ixian grand. Een zalig hotel waar we zeker nog eens terug naar toe gaan.



Ilse

 Meld misbruik17-10-2007 13:38:15

Ik ben zeker al 6 keer naar Griekenland gegaan (vaste land, santorini, myckonos, naxos, paros,...) , je kan echt goedkoop in Griekenland reizen, kleine gezellige bungalows huren, goedkoop lekker eten, met de ferry van eiland naar eiland reizen,...! Wij boekten gewoon een vliegtuigticket naar Athene, bus naar Piraeus om daar de boot te nemen en regelden alles ter plaatse voor wat betfreft de hotels en zo, ze staan u toch op te wachten aan de kade met allemaal foldertjes van hotels en bugalows! Echt een aanrader! Prachtig land!



d
7-9-2008
 Meld misbruik17-10-2007 18:47:56

hey

wij zijn naar kos geweest wel in het bouwverlof all in het koste 3000 euro maar wij hadden wel onze kindjes mee.maar twas echt de moeite heel mooi eiland,mooi hotel ,vriendelijk.zou direct terug gaan.

grtz



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 8:20:36

Hey,

Wij gaan waarschijnlijk de cycladen eilanden doen, gezien we in mei trouwen valt dat qua prijs super mee, zelfs voor de iets luxueuzere hotels. Msien kunnen jullie overwegen om in september te gaan, dat scheelt meteen heel wat qua prijs hoor. Wij zijn dit jaar in augustus (konden niet anders) naar Corfu geweest (om eens de Griekse sfeer op te snuiven, waren er nog nooit geweest), en dat kostte iets van een 750 euro pp half pension voor 11 nachten. Dus je vindt wel nog dingen hoor, alleen scheelt het vaak een hoop geld als je even buiten het populaire vakantieseizoen gaat... Bovendien was griekenland wel superwarm in aug...

Groetjes,

Tania



bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 9:59:14

Wanneer trouwen jullie?
Wij zijn al gaan informeren voor een huwelijksreis.
Venetië raden ze af in de winter, omdat het dan veel kan regenen, en naar het schijnt veel niet of moeilijk kan bezocht worden.
Griekenland daarentegen...
Wat de prijs betreft, daar kan je zelf over beslissen.
Als je binnen de twee maand vertrekt na je huwelijk, kan je ook gebruik maken van een aktie.
Gr Eef.



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik23-10-2007 13:19:10

Hoi
Werk in een reisburoo en enkele vriendinnen van mij die vorig jaar getrouwd zijn zijn naar Corfu geweest, daar raad ik de Gecotels aan, BV Eva Palace, niet zoo duur en erg mooi hotel, anders wat dachten jullie van Cyprus? Erg mooi eiland? Amathus hotels heel erg mooi maar wel duurdere prijsklasse
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums