Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

16-10-2007 23:06:41
Iemand hier ervaring mee?

Waar vind ik ze?

prijs?

dorien

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 289

Lieve
16-2-2008
 Meld misbruik17-10-2007 8:50:12

wij zijn erover aan het denken de 'praatpaal' te huren voor ons trouwfeest: www.depraatpaal.be
350€ + ev. transporttoelage.
Veel succes!

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik17-10-2007 8:51:05

Hey Dorien,

Hier vind je informatie over een praatpaal: http://www.depraatpaal.be/
Er zijn ook bepaalde videografen die dit doen, maar je kan natuurlijk ook altijd zelf iets ineensteken met een camera.

Groetjes, Katrien

freddy

Meld misbruik17-10-2007 9:41:34

Alternatief :

freddy

Meld misbruik17-10-2007 9:42:17

Oeps foutje. Alternatief :

RE: babbelbox
van: Ilse 5/10/2007 14:33:23

hey Sofie,

Een bevriend koppel van ons had inderdaad de camera in een aparte kamer gezet, op een statief en daarrond een grote houten kader gemaakt. Zij hebben die dan 3 keer een uurtje laten draaien(de dj verwittigde telkens).
Wij vonden dat zo leuk, dat wij het ook gaan doen, een camera lenen, op een statief in aparte kamer zetten; Mijn verloofde zijn broer kent daar wel wat van, dus hij gaat dat regelen.

groetjes,

Ilse
17 mei 2008

RE: babbelbox
van: freddy 4/10/2007 23:34:40

Dag Sofie,

Plaats je camera in een veilige hoek ver weg van storend geluid op statief met afstandbediening + 2 stoelen ervoor + gebruikswaanwijzing . Heb je geen camera vraag dan aan kennis of vrienden.

Succes

Freddy

Joost

Meld misbruik19-10-2007 12:01:03

Beste Dorien,

Je kan DE PRAATPAAL vinden op www.depraatpaal.be Je vindt er alle informatie terug: prijzen, beschikbaarheid, reacties,...

Groetjes,
Joost Denolf

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...