Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  16-10-2007 14:05:47
Hoi bruidjes,
wij zijn volop bezig met het plannen van onze huwelijksreis. WIj huwen 3 mei '08 en zouden graag naar Zuid-afrika op huwelijksreis gaan ( rondreis ). Zijn er mensen die al naar daar geweest zijn of ook deze plannen hebben? Kben benieuwd...!
Succes allen,
Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 380


Angela
21-6-2008
 Meld misbruik16-10-2007 15:36:14

Hallo,

wij trouwen 21/06/2008 en dat was ook een optie bij ons, maar uiteindelijk is dat niet doorgegaan omdat het daar dan winter is.
Dat wouden we nog eens doen voor we aan kindjes beginnen ergens in onze wintermaanden dan...
Alvast veel plezier bij de planning!

Groetjes

Angela
21/06/2008



Delfine
4-10-2008
 Meld misbruik16-10-2007 15:39:46

Hi,

Ik ben er een aantal keer geweest, heel mooi (je moet natuurlijk wel van safari en zo houden anders is er niet veel aan) en tis er wel winter, maar das vb in Krugerpark, nog steeds rond de 20 °, wel koud s morgens en s avonds,voor het klimaat zou ik het niet laten tenzij jullie echt strandweer willen natuurlijk!

Veel plezier in elk geval wat het ook wordt!

PS als je van rondreizen houdt is latijns-amerika ook een echte aanrader, oa Peru (hoogste treinreis ter wereld is super)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums