Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Luithagen te Antwerpen

16-10-2007 12:09:31
Hallo, Heeft er iemand hier ervaring met feestzaal Luithagen te Antwerpen?? Wij zouden graag deze feestzaal willen, ook omwille van het budget, maar het contact met de verantwoordelijk verloopt heel stroef en zeer onvriendelijk. De Antwoorden op mijn e-mails zijn zonder zinsbouw, ik vroeg een schriftelijke offerte voor alles wat we persoonlijk ter plaatse besproken hadden en wou dan ook graag de provisie betalen. Het rekeningnummer heb ik ontvangen, de offerte en het bedrag van de te betalen provisie niet. :-s Wij zouden graag deze zaal willen, maar ik heb toch wel een beetje schrik over hoe alles gaat verlopen. Bij zo een onprofessioneel gedoe... Ik heb wel reeds van meerdere mensen gehoord dat de feesten op zich wel goed meevielen, maar dit waren allemaal enkel genodigden. Gelukkig zullen wij enkel een dansfeest geven, en een klein diner van 12 pers. Dus met het eten kunnen ze al minder knoeien. Wat vinden jullie ervan????

Groetjes Jenny
(05.09.2008)

Jennifer
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 548

kim
25-8-2007
 Meld misbruik21-10-2007 15:53:07

Hey Jennifer,
wij hebben er nog geen trouwfeest meegemaakt maar hebben er wel met de familie al kerstavond gevierd.
Het eten was zeker en vast meer dan ok (was een koud en warm buffet voor ongeveer 20 personen) maar de bediening en de vriendelijk liet toch wel wat te wensen over.
Nadeel is ook dat ze daar verschillende zalen hebben en dat je dus de pech kan hebben dat er verschillende feesten gaande zijn. Daardoor gaat de bediening er dan ook wel wat op achteruit...toch best eens goed hiernaar informeren dus...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...