Terug naar overzicht
griet,ik weet het, de fotograaf kost een pak geld, maar ik zou er toch voor gaan. Je trouwt slechts 1keer en het is toch een blijvende herinnering aan de mooiste dag van je leven. Ik ken iemand die een 'amateur' had laten foto's nemen: alles mislukt, geen enkele foto van hun huwelijk!!!nog veel succes met de voorbereidingen
Dag Griet,Het is inderdaad een hoop geld, wij zijn er ook van verschoten, maar zijn er toch voor gegaan. Je trouwt inderdaad maar 1 keer, en je zal echt kunnen nagenieten van je foto's! Wat je eventueel wel kan doen om de prijs te drukken (zie onderwerp fotografie en dan mijn stukje erin) is zelf een album maken met de foto's...Groetjes,Nathalie
Wij gaan een vriendin vragen om de foto's van ons huwelijk te nemen. Ze heeft dit wel een tijd gestudeerd, maar doet het niet als beroep. Ik weet wel dat ze nog al een keer de foto's heeft gemaakt voor een ander huwelijk en die waren erg mooi. Ik vind een fotograaf voor het huwelijk omdat hij zogezegd een "huwelijksfotograaf" is zoveel geld niet waard. Ieder zijn eigen mening natuurlijk maar wij doen het op een goedkopere manier :-)Joke
Wij waren ook van plan om een vriend van mijn vader te vragen om foto's te nemen: we willen geen echte fotoreportage, maar gewoon foto's van de dag zelfs, niets geënsceneerd dus. Die vriend zit in een fotoclub heeft professioneel materiaal, maar hij durfde het zelf niet aan. Uiteindelijk zijn we bij Jef Celen terecht gekomen, zijn stijl pas helemaal bij wat we wouden en in niet duur.Kan je niet zorgen voor 2 amateurfotograven? Als het bij de ene mislukt hebt je de andere z'n fotos nog...Succes9/8/8
Hallo,Volgens mij vragen de fotografen die op zo een beurs staan vaak meer dan als je gewoon bij u in de buurt eens gaat informeren! Misschien kan je een fotograaf vinden die het in bijberoep doet, zij vragen meestal minder.Mij lijkt een "leek" riskant omdat hij geen zicht heeft op de meest belangrijke en mooie momenten (ook de onverwachte) + dat je dan waarschijnlijk heel standaardfoto's krijgt ipv de meer originele invalshoek van een professional.Maar: ieder zijn mening natuurlijk! Hopelijk kom je eruit.Groetjes Silvy
Dag Griet,Ik ben het volkomen eens met HANNE.Standhouders op beurzen zijn niet persé de besten of prijsvriendelijk.Vergeet niet de consument betaalt uiteindelijk alle publiciteit onder welke vorm ook. Een beurs kan wel nuttig zijn om nieuwigheden te ontdekken,ideëën op te doen.Succes Freddy
Hi Grietzelf nemen wij Jef Celen die dat in bijberoep doet. Ik vrees echter dat hij al bezet is voor 8/8/8.Je kan misschien s proberen bij www.artxpo.be van Brakel, kostprijs valt ook goed mee.Succes
Hi Griet,Vraag ook eens bij Thierry Botten,eveneens in bijberoep.Kreeg op dit forum reeds talrijke positieve commentaren.Hopelijk is hij nog vrij.www.fotomoment.be groetenFreddy
Nathalie Meirezonne (zie ook op deze site) is ook goedkoper. We hebben bij haar geïnformeerd en ze leek me heel professioneel. We zijn wel haar fotoboeken niet gaan bekijken.
Hey,WIj hebben gekozen voor Yves Nevens uit Denderleeuw (www.nevens.be ).Hij heeft verschillende formules (en dus ook verschillende prijsklassen).Zoals hieronder gezegd weet iemand die vaak huwelijken doet welke momenten belangrijk zijn.Bij ons hebben een aantal mensen foto's genomen in de kerk maar daar zit geen bruikbare bij (allemaal veel te donker).Vergeet niet dat je de foto's niet kan overdoen en dat dat één van de weinige tastbare dingen zijn die je hebt van je huwelijksdag.Groetjes, Sissi(144 dagen getrouwd)