Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  15-10-2007 18:35:14
wij zouden graag op huwelijksreis gaan, naar een heel mooi hotel, maar niet te ver weg, zijn er nog die voor een reis hebben gekozen kortbij? Mag wel naar Frankrijk of Italië ofzo. iemand ideetjes van goede hotels

groetjes

Kirsten
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 419


tamara
15-9-2007
 Meld misbruik15-10-2007 20:35:42

Ja wij zijn ook niet echt ver gegaan...


Wij gaan elk jaar op appartement aan zee omdat mijn man niet graag reist. Eerst had hij beloofd om toch eens naar het buitenland te gaan voor onze huwelijksreis, maar omdat er al zoveel stress bij de trouw kwam zien zag ik het niet zitten om hem nog meer stress te bezorgen door nog eens erna op reis te gaan.

Ik heb wel bekeken of we ook eens niet op hotel zouden gaan ipv steeds hetzelfde appartement, maar door de drukte is het er niet meer van gekomen.

Achteraf wel een beetje spijt want ik had wel eens graag in een bruidssuite gelogeerd...



Evi
10-10-2007
 Meld misbruik15-10-2007 21:58:44


Wij kunnen er maar vijf daagjes tussenuit en zoeken het dus ook niet te ver, maar wel romantisch: Parijs.
Voor het hotel hebben we ons laten leiden door 'le guide du routard' maar dan één speciaal voor de verliefden: 'le routard des amoureux à Paris', gewoon gekocht in de fnac.
Dit boekje staat vol met charmante of romantische hotels, intieme restaurants, wandelingen door vergeten steegjes, verborgen tuinen, enz.



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik15-10-2007 23:12:33

Wij gaan er niet naartoe op huwelijksreis, maar een echte aanrader zijn de Elzas! Het is een prachtige streek, lekker eten, lekkere wijn, mooi weer. Je kan tussen de wijnvelden fietsen en wandelen, er is vanalles toeristisch, ...
Het mooiste dorp daar is Ribeauvillé! Kaysersberg is ook zeer mooi.
Echt een aanrader op 500 km!

Wij gaan er ieder jaar naartoe voor enkele dagen. Vandaar zoeken we het voor de huwelijksreis eens iets verder.

Veel succes



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik16-10-2007 7:54:01

Hey,

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk naar Griekenland. Ik kan geen drie weken verlof nemen, en daarom willen we zoveel mogelijk uit de twee weken halen die we hebben (en dus liefst niet te lang vliegen). Bovendien zijn we allebei niet zo'n verre reizigers, en wil ik op onze huwelijksreis echt niet ziek zijn... Je hebt nooit een garantie natuurlijk, ma bon. Je vindt trouwens echt wel prachtige dingen op Griekenland. Omdat we in mei reizen en niet te ver weg, mag het hotel ook ietsje meer zijn :). We zijn aan het kijken in VIP selections van Jetair, Pegase en Odysseus. Binnenkort stappen we naar het reisbureau...

Veel groetjes,

Tania



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-10-2007 8:01:40

wij boeken meestal bij neckermann, maar dan wel een hotel uit de pegase brochure. het zijn dezelfde hotels + zelfde service, maar dan goedkoper.
We kiezen bij neckermann wel meestal een prestige hotel.
voor je iets kiest kan je altijd even kijken op www.zoover.nl daar kan je reacties lezen op bestemmingen en hotels.
Denk dat het belangrijk is om te weten wat je wil. wil je natuur? uitgaan? winkelen? stad? op basis daarvan gaan ze je al een stuk verder kunnen helpen op het reisbureau.



Kirsten
26-7-2008
 Meld misbruik16-10-2007 14:47:58

bedankt voor de reacties!



bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:24:22

Lissabon is een echte aanrader!
Persoonlijk ben ik verkocht aan chambres d'hotes in Frankrijk!



Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik21-10-2007 12:40:25

Aanrader in Griekenland: The Ixian Grand op Rhodos. " A couple-orientated hotel" :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums