Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: waar boeken??

  15-10-2007 17:35:23
Hallo iedereen,

Ik begin er stilletjesaan naar uit te kijken om voor onze huwelijksreis te gaan kijken. We hebben meerdere droombestemmingen dus die keuze hebben we nog niet gemaakt. Wat zijn volgens jullie aanraders om bij te boeken (sites / reisbureaus)??

Alvast bedankt!

Groetjes
Sofie
23-05-08

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 449


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik15-10-2007 19:40:24

Hoi,

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Thailand en hebben geboekt bij BestTours. Onze reis was echt helemaal af! Ik heb er niets negatiefs over te vertellen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik16-10-2007 13:07:46

Dag Sofie,

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Egypte. Onze reis was super! We hebben eerst een cruise op de Nijl gedaan, heel romantisch, en daarna een weekje in een hotel aan de Rode Zee in El Gouna om uit te rusten.
We waren blij dat we Egypte hadden gekozen, maar niet zo blij dat we Neckermann hadden gekozen. Want ondanks onze verschillende vermeldingen dat het om een huwelijksreis ging, wisten ze noch op de boot, noch in het hotel dat wij op huwelijksreis waren.
Bijgevolg, de leuke attenties konden we op onze buik schrijven... We kregen zelfs tot twee keer toe een kamer met twee aparte bedden en een nachtkastje ertussen!!
In de boot hadden we het zelfs gezegd aan de hostess ter plaatse en de dag erna was ze het terug vergeten.

Volgens mij heb je bij VIP Selection ( van Jetair geloof ik) een heel mooi aanbod voor huwelijksreizen met telkens de attenties erbij vermeld.

Veel succes alvast!
Jennifer
(31 dagen getrouwd)



Sylvie

 Meld misbruik16-10-2007 13:59:27

@Jennifer:

Ikzelf werk bij Jetair, maar dit vind 'k toch wel niet kunnen hoor. Je gaat op huwelijksreis en dan krijg je twee aparte bedden. Heb je er al eens aan gedacht een klachtenbrief te schrijven?
Dit zijn toch dingen die ze moeten vermelden en tenslotte toch zeker als je het vermeld aan de hostess ter plaatse.

Groetjes,

Sylvie



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik16-10-2007 15:50:32

Ik werk in een resibureau en zou dus zelf nooit op een site boeken. Reisagenten hebben de ervaring, hebben verschillende hotels en bestemmingen gezien en kunnen je praktisch tips geven. Ook de dienst na verkoop is veel beter. Als er iets mis is met de reis die je via internet boekte, bij wie moet je dan terecht?
De prijzen op de website zijn Hetzelfde indien het een touroperator site is (bv Thomas Cook of Jetair) dan in een reisbureau. Bovendien kan je reisagent voor jou uitzoeken wat prijs / kwaliteit het beste is of welke voordelen je wanneer hebt.
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums