Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruiskleed: moeilijke keuze!

15-10-2007 10:58:13
Hoi bruidjes,

vrijdag ben ik voor een uitgebreide pasbeurt naar Cermo in Turnhout geweest samen met een vriendin. Nu heb ik er nog maar liefst 6 kleedjes die in aanmerking komen! Iedereen spreekt hier van het wow-effect, wel bij elk kleedje had ik een ander wow-effect! Ben er voor mezelf wel uit dat het tussen drie kleedjes zal gaan: eentje wat iedereen wow vindt als ik het op folder laat zien en wat ik zelf ook heel mooi vond, bij het tweede dacht ik "wow, dit valt echt perfect zoals het moet" en bij het derde moest ik direct denken "wow, die is echt iets leuk: zo speciaal". Welk wow-gevoel laten jullie primeren?:)

Groetjes,
een twijfelbruidje.

Evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 338

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik15-10-2007 11:36:07

Dag Evelien,

Ik zou waarschijnlijk kiezen voor het kleedje dat het best valt. Als je dat kleedje daarnaast ook nog eens mooi vind zou ik niet te lang twijfelen.

Groetjes,
Een collega-twijfelbruid :)

Veroniek

Meld misbruik15-10-2007 11:41:18

Hoi Evelien

Ik zou hetgeen kiezen waar je het mooiste mee staat!
Als dat het speciale is, kies dan dat... Als dat het kleedje is dat iedereen mooi vindt op de folder, kies dan dat. En als het het kleedje is dat perfect valt, kies dan dat!

Ik zou zeker niet kiezen voor een kleedje omdat het speciaal is of omdat het perfect valt of omdat anderen het mooi vinden op een folder! Je moet je erzelf goed en mooi bij voelen. Je moet er elke dag aan kunnen terugdenken met een gevoel van dit was het mooiste kleedje dat ik ooit gedragen heb! Je moet fier zijn in je kleed en dan zal je alle schoonheid uitstralen die je hebt! Je moet je er ook gemakkelijk in voelen! Als je bang bent om je te bukken omdat je decolté te groot is of je bent bang dat ze op je sleep gaan trappen... Kies dan een ander kleed, want die dag mag je niet ongemakkelijk lopen in je kledij!

Veel succes met je keuze! Ik had geluk bij mijn keuze... Ik had het aan en ik zei onmiddellijk dat is het!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007
http://www.huwelijksfoto.net/vl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-10-2007 15:40:13

ik zou kiezen voor... wow die is echt leuk: zo speciaal...
maar ik heb dan zelf ook een speciaal kleed.
van welke merken zijn de kleedjes?

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik15-10-2007 15:50:25

De drie kleedjes zijn er twee van Rembo Styling en eentje van Linnea Raffaeli. Spijtig genoeg staan die van Rembo niet op hun site of folder, dus zal moeten teruggaan om het nogmaals te bekijken. Maar ja, aangezien ik het passen geweldig leuk vond zit ik daar niets mee in:)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-10-2007 16:31:38

hebben ze eigenlijk intussen de hele collectie van ian stuart? vorige keer hadden ze er maar 4 ofzo, terwijl ze adverteren dat ze hele collectie hebben.
Is tweede pas ook gratis?

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik16-10-2007 8:44:26

Hey Sarah, vanaf 14 oktober is heel de collectie van Ian Stuart in de winkel aanwezig. Of de tweede pas gratis is, weet ik eigenlijk niet. Ik hoop van wel, zou het eigenlijk niet appreciëren moesten ze daar geld voor vragen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...