Terug naar overzicht
Dag Evelien,Ik zou waarschijnlijk kiezen voor het kleedje dat het best valt. Als je dat kleedje daarnaast ook nog eens mooi vind zou ik niet te lang twijfelen.Groetjes,Een collega-twijfelbruid :)
Hoi EvelienIk zou hetgeen kiezen waar je het mooiste mee staat!Als dat het speciale is, kies dan dat... Als dat het kleedje is dat iedereen mooi vindt op de folder, kies dan dat. En als het het kleedje is dat perfect valt, kies dan dat!Ik zou zeker niet kiezen voor een kleedje omdat het speciaal is of omdat het perfect valt of omdat anderen het mooi vinden op een folder! Je moet je erzelf goed en mooi bij voelen. Je moet er elke dag aan kunnen terugdenken met een gevoel van dit was het mooiste kleedje dat ik ooit gedragen heb! Je moet fier zijn in je kleed en dan zal je alle schoonheid uitstralen die je hebt! Je moet je er ook gemakkelijk in voelen! Als je bang bent om je te bukken omdat je decolté te groot is of je bent bang dat ze op je sleep gaan trappen... Kies dan een ander kleed, want die dag mag je niet ongemakkelijk lopen in je kledij!Veel succes met je keuze! Ik had geluk bij mijn keuze... Ik had het aan en ik zei onmiddellijk dat is het!GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007http://www.huwelijksfoto.net/vl
ik zou kiezen voor... wow die is echt leuk: zo speciaal...maar ik heb dan zelf ook een speciaal kleed.van welke merken zijn de kleedjes?
De drie kleedjes zijn er twee van Rembo Styling en eentje van Linnea Raffaeli. Spijtig genoeg staan die van Rembo niet op hun site of folder, dus zal moeten teruggaan om het nogmaals te bekijken. Maar ja, aangezien ik het passen geweldig leuk vond zit ik daar niets mee in:)
hebben ze eigenlijk intussen de hele collectie van ian stuart? vorige keer hadden ze er maar 4 ofzo, terwijl ze adverteren dat ze hele collectie hebben.Is tweede pas ook gratis?
Hey Sarah, vanaf 14 oktober is heel de collectie van Ian Stuart in de winkel aanwezig. Of de tweede pas gratis is, weet ik eigenlijk niet. Ik hoop van wel, zou het eigenlijk niet appreciëren moesten ze daar geld voor vragen!