Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beursen dit weekend

  17-10-2003 10:11:03
Wie gaat er dit weekend naar de beurs in Brugge en/of Gent? Welke denk je dat er het meest de moeite zal zijn?

Ik ben benieuwd!!

groetjes,
Evelien

Evelien

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1195


katrien
7-5-2004
 Meld misbruik17-10-2003 10:22:29

wegens te weinig tijd gaan wij zondagnamiddag naar Gent, het is dichter bij de deur. Een Trouwbeurs is altijd wel leuk.De is wel Kortrijk, maar dat is ook maar pas in januari



Evelien

 Meld misbruik17-10-2003 10:45:22

Ja, kortrijk hebben wij ook al veel goeds over gehoord, die doen we zeker ook, das bij onze deur ;)

veel plezier zondag!



Kathy

 Meld misbruik17-10-2003 11:17:50

Wij gaan zondag nr Brugge. Die in Kortrijk begin volgend jaar doen we zeker en vast!
Veel plezier dit weekend!
kathy



Marjolein

 Meld misbruik17-10-2003 11:24:16

Hey Evelien!
waar is die beurs in Gent zondag?
Ik dacht dat er pas een was in januari.
Laat je iets weten?

groetjes,
Marjolein



Evelien

 Meld misbruik17-10-2003 23:51:34

Hey Marjolein,

de beurs in Gent is op zaterdag en zondag vanaf 10 uur in het ICC Congrescentrum. Als je dat weet zijn, mag je nog altijd een kleine beschrijving neerpennen ;) ... anders zoeken we het wel uit.

groetjes,
Evelien



catherine
4-9-2004
 Meld misbruik18-10-2003 10:27:54

hey!

dit weekend is er een in brugge visie 2003. volgend weekend is er een in damme, liefde in het kwadraat, gratis ingang!



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik18-10-2003 11:10:40

Dag Marjolein,

Die andere beurs in Gent is pas in januari. Ik dacht 2 weken na Kortrijk



Evelien

 Meld misbruik18-10-2003 19:23:33

Hey iedereen!

net terug van een dagje huwelijksbeursen. Deze morgen zijn we naar Gent geweest en wat een TELEURSTELLING. Ik kan jullie die beurs echt afraden! Op een half uurtje waren we die beurs doorlopen! Hopelijk lezen jullie dit nog op tijd. Ik kan jullie ten stelligste aanraden een beetje verder te rijden naar Brugge en de beurs daar te doen 'Visie 2003', in de beurshallen (rechttegenover de politie, een zijstraat van het Zand). Wij hebben daar 5 uur rondgelopen!!! Echt heel interessant met modeshow en een groot aanbod aan standjes! Echt de moeite waard.

Allemaal veel plezier morgen in Brugge!!

groeten,
Evelien en Jeroen



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:32:16

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...