TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thierry
|
|
|
Annick
27-10-2007
|
14-10-2007 10:30:42
Hoi Véro,
ik weet niet van welke regio jij bent maar ik heb mijn kledij laten maken in Maasmechelen bij Westhovens, in het rood en het is echt wel geworden wat ik ervan verwacht had. (ik trouw in het donkerrood) Veel succes met je zoektocht!
Annick 27/10/07
|
|
Bart
|
14-10-2007 16:12:54
veronique,
80/90 klassiekers van de donkerdere kant ... absoluut geen probleem. Van de standaard new wave club classix als neon judgement, front242, nitzer ebb of sisters of mercy tot de meer obscure toestanden die op de meeste gothic/electro fuiven te horen is. And One, Wumpscut, skinny puppy, project pitchfork, ... En dat afgewisseld met de meer standaard trouwfeest muziekjes. Ik draaide ondertussen ook op zowat elk 'gothic' feestje in ons belgenlandje (vampire party, steeple waregem, bunkerleute, ...) en de donkerdere 80s avonden als musique depassees in het musicafe in leuven.
cheers, dj LeBart dj.lebart@gmail.com
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
14-10-2007 16:44:37
Hey Vero
Geweldig! Nog een bride-to-be bij wie het allemaal wel iets "donkerder" mag...
Wij hebben voor DJ Dirk Van Hove gekozen (All Music). Het is bij ons echt de bedoeling dat het een feest wordt met ONZE muziek. Maar natuurlijk wilden we graag een DJ die ook plezier zou hebben bij het draaien van onze muziekkeuze. We hebben een gesprek gehad met twee DJ's, maar bij de eerste, Dirk (All Music) klikte het zo goed. Hij was zo enthousiast dat hij naast de klassieke 80's ook The Klinik, Front 242, A Split Second... zou mogen draaien, dat we vrij zeker wisten: dit is de DJ die we zoeken. Wij kiezen ook nog voor de lasershow zodat het allemaal nog iets specialer wordt...
Van kleed ben ik verliefd geworden op een ontwerp van Pascale Vandenbroeck, een ontwerpster uit Hasselt. Niemand verwacht dat ik in een klassiek kleed zal verschijnen, maar ik wil ook wel meer dan de "gewone gothicjurken" die ik vroeger constant droeg. Het ontwerp is zwart en wit en dat wordt dan ook meteen het thema van ons huwelijk...
Voila sie. Als je nog vragen hebt, hoor ik ze wel. We kunnen misschien nog heel wat ideetjes uitwisselen.
Evelyn
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
14-10-2007 20:36:28
Ik heb gisteren bij P&C op de Meir in Antwerpen (jaja, een gewone kledingwinkel, maar ze hebben ook een beetje galakledij) een aantal rode en zwarte jurken zien hangen. Natuurlijk zijn het geen echte trouwjurken, maar ze zijn wel degelijk en goedkoop (tot 250 euro ongeveer)...
|
|
vanessa
17-5-2008
|
15-10-2007 10:42:36
hey, zelf trouw ik toch in het wit;) maar op graspop hing zo'n mooi zwart gothic kleedje...gewoon wauw! en bij le chapeau in bree hing een kort zwart suite kleed. ben wel benieuwd wat mijn vriendje zal aandoen,aangezien die altijd bandshirts aanheeft..het zal even raar zijn om hem in kostuum te zien :p en over de dj : wij hebben koen herbots,draait regelmatig om huwelijken en op fuiven,maar we gaan hem toch een lijstje geven van onze muziek. Voor in de kerk hebben we gekozen voor Desolate ways van Morbid Angel...
xx
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
15-10-2007 12:56:42
Hey, Ik verwacht eigenlijk een grote shock op onze huwelijksdag... tot ieders verbazing zal ik namelijk niet in het zwart, bordeaux of lila verschijnen maar in een sobere jurk van Brinkman (beige afgewerkt met brons- en zilverachtige kleuren) Totaal verschillend dus van wat ik in gedachte had. Toch zullen er enkele elementen aanwezig zijn gelinkt aan onze levensstijl... Groetjes,
Nathalie (8-8-8)
|
|
K
7-7-2007
|
15-10-2007 13:36:59
Kan je ook All Music aanraden, heeft dat bij ons supergoed gedaan, geen enkele traditionele zever gedraaid, alleen goede muziek :-)
|
|
Franciska
28-7-2007
|
16-10-2007 8:31:05
Ik vind dat Kaat Tilley wel wat kleren heeft in gothic stijl. Is natuurlijk niet goedkoop.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|