Terug naar overzicht
hallo, wij hebben ook een gat tussen de kerk en feest. de mis is om 14uur en het feest om 19 uur. daartussen gaan wij foto's maken en de naaste familie gaat naar de feestzaal waar ze een kleine receptie houden onder elkaar ofwel gaan ze mee naar de plaats waar wij foto's gaan maken en gaan daar gezellig iets drinken. beetje afhankelijk van het weer.groetjesheidi
Hallo,Bij ons is dat ook zo, maar de familie gaat in tussentijd wandelen (als het goed weer is) en anders gaan ze bowlingen.. zodat zij ook nog iets aan die tijd hebben..Veel pleziergroetjes
Wij hadden ook een gat tussen de kerk en het avondfeest. Nu gaan wij na de mis samen met de naaste familie uit eten omdat wij s'avonds geen uitgebreide menu geven. Foto's maken doen wij s'morgens.Groetjes Ann 10 mei 2008
Hoi SteveWij zijn om 14.00 getrouwd voor de wet, om 15.00 getrouwd voor de kerk en om 16.OO zijn we foto's gaan nemen in een mooie tuin. De mensen die die tuin hebben doen mee aan de tuindagen en die mevrouw zei dat iedereen van de suite mee mocht en zij gaf aan iedereen van de suite een pot koffie en een stuk cake. Eerst werden foto's genomen met de familieleden bij en dan gingen zij koffie drinken en cake eten en wij konden dan onze fotoreportage doen. Het was héél leuk en om 17.30 waren we in de feestzaal!GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007www.huwelijksfoto.net/vl
Wij hebben een receptie al om 17u dus veel tijd hebben we niet. Iets eten en even op het gemak zitten denk ik. En wij foto's trekken natuurlijk. Vergeet niet dat iedereen honger zal hebben...
ik zou wel echt iets voorzien voor de mensen die moeten wachten. Bij mijn schoonzusje was het gemeentehuis om 11 uur en we moesten tot 18u30 wachten tot de receptie. Dit was echt SAAI.. en ik was het eigenlijk al een beetje beu tegen het feest begon.