Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TIJD TUSSEN KERK EN AVONDFEEST

13-10-2007 9:08:58
hallo iedereen, wij gaan 3 mei trouwen, en onze voorlopige plannind is om 12u in gemeentehuis vervolgens naar de kerk en het avondfeest om 19u.MAAR we zitten met een gat tss de kerk en avondfeest; heeft er iemand ideen om die tijd op te vullen voor de naaste familie terwijl wij foto's laten maken. Alvast bedankt voor jullie reactie...groetjes

steve
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 255

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik13-10-2007 10:25:15

hallo, wij hebben ook een gat tussen de kerk en feest. de mis is om 14uur en het feest om 19 uur. daartussen gaan wij foto's maken en de naaste familie gaat naar de feestzaal waar ze een kleine receptie houden onder elkaar ofwel gaan ze mee naar de plaats waar wij foto's gaan maken en gaan daar gezellig iets drinken. beetje afhankelijk van het weer.

groetjes
heidi

carolien
26-7-2008
 Meld misbruik13-10-2007 12:30:56

Hallo,

Bij ons is dat ook zo, maar de familie gaat in tussentijd wandelen (als het goed weer is) en anders gaan ze bowlingen.. zodat zij ook nog iets aan die tijd hebben..
Veel plezier

groetjes

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik13-10-2007 15:43:46

Wij hadden ook een gat tussen de kerk en het avondfeest. Nu gaan wij na de mis samen met de naaste familie uit eten omdat wij s'avonds geen uitgebreide menu geven. Foto's maken doen wij s'morgens.

Groetjes
Ann 10 mei 2008

Veroniek

Meld misbruik15-10-2007 12:07:41

Hoi Steve

Wij zijn om 14.00 getrouwd voor de wet, om 15.00 getrouwd voor de kerk en om 16.OO zijn we foto's gaan nemen in een mooie tuin. De mensen die die tuin hebben doen mee aan de tuindagen en die mevrouw zei dat iedereen van de suite mee mocht en zij gaf aan iedereen van de suite een pot koffie en een stuk cake. Eerst werden foto's genomen met de familieleden bij en dan gingen zij koffie drinken en cake eten en wij konden dan onze fotoreportage doen. Het was héél leuk en om 17.30 waren we in de feestzaal!

Groetjes
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007
www.huwelijksfoto.net/vl

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik15-10-2007 13:08:22

Wij hebben een receptie al om 17u dus veel tijd hebben we niet. Iets eten en even op het gemak zitten denk ik. En wij foto's trekken natuurlijk. Vergeet niet dat iedereen honger zal hebben...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-10-2007 20:12:18

ik zou wel echt iets voorzien voor de mensen die moeten wachten. Bij mijn schoonzusje was het gemeentehuis om 11 uur en we moesten tot 18u30 wachten tot de receptie. Dit was echt SAAI.. en ik was het eigenlijk al een beetje beu tegen het feest begon.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...